Data e postimit: 2015-07-01 14:30:47
Lexime: 16553
Une me nusen e xhaxhait
Lloji: Tregime erotike
Tema: Endrra ime
Autori: Geni
Shkolla: Babduda
Klasa: 12A
Qyteti: Berat
E-mail: berat_27@hotmail.com


Jam nje djal 20 vjeç dhe e kam enderr te bej sex ne nusen e xhaxhait tim. Sa here qe e shikoj ne Ngrihet ka.i keq. Endrra ime eshte te bej sex une me te ose te jem dhe me 2 meshkuj te tjere dhe ta qim te 3. Njeri te shtrihet dhe ta qi ne pidh, njeri ti hipi siper dhe ta qi ne bythe kurse tjetri tja fusi ne goj, ne fund ta lyejm gjithe sperm nga fytyra. Kho eshte endrra ime me e madhe qe nuk besoj se do me realizohet ndonjeher sepse une nuk mundem tja shpreh dot kte enderr qe kam. Nese do dikush qe te me ndihmoj qe tja arrij qellimit te komentoj dhe me pas kontaktojme ne fb.

Vepra te ngjashme
Autori: Kristina Mandri · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Endrra ime
Enderr Cdokush e ka endrren e tij Qe kurr ne jet nuk mbaron Nuk ka njeri pa fantazi Vetem kur ate e realizon Kur njera enderr mbaron Fillon dhe tjetra pas saj Por endrra ime më e madhe Urryesit shum larg ti mbaj Vjen nje bot tjeter ...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...
Autori: albenita selimaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: qka enderoj kur nuk fle
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen ti...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato.. Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?! Ne ditet e s...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte enderrimi?
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo indivi...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Ana · Lloji: Poezi lirike · Tema: Endrrat
Hap syte nga nje rreze e besdisshme e diellit tek bie ne sy e gjej veten ne nje te sotme ndryshe shume te ndryshme nga te tjerat Ne nje te sotme pa endrra per te neseremen pa motive, pa qellime per te arritur e mbyllur ne nje cep te dhomes me zemre...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...




Komentet e fundit!

Emri: sagda
Email: vloreotr@gmail.com
Komenti: po ti provoje ta qish njehere vete e futja nga te duash ne tre vende ci do dhe 2 te tjere



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com