Data e postimit: 2014-06-01 14:27:06
Lexime: 13128
Kenaqesi
Lloji: Tregime erotike
Tema: Seksi
Autori: tahkhghj
Shkolla: ahhm
Klasa: PUNE
Qyteti: shkoder
E-mail: ASORO@YAHOO.COM


Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora nje mesazhku shkruhejj nr i dhomes. hyra me kujdes . ata ishin 2 meshkuj simpatike . njeri 33,tjetri 37. me afruan vere dhe me thane te zhvishesha ngadale , kur paparitur tesksa hiqja cizmat njri me grisi getat.jetri me zbertheu minifundin dhe pastaj hoqa bluzen. kisha vesh tanga roze . ai 37 vjecari[a;ja] mi cavi , b -ja derdhi mbi mua nje shishe vere.i zhvesha te dy njeri hipi ne krevat . u shtrivasiper tij , tjetri me hipi siper . njeri ma fuste nga lart , tjetri ne byth. Pastaj a-ja po me thithte ci*at , b-ja po me lepinte kofshet . fillova te thithja ka.in e a se .e kishte 25 cm . sa me kenaqi . pastaj u futa ne vaske me b-ne . u q..e prape . rreth ores 12 e gjys u largova per ne nje vend tjeter ku kisha porosi. st jam 29 vjet . kam hequr dore nga profesioni dhe jam e martuar me nje nga klientet e mi teperhershem ,33 vjet . kam dy cuna binjak 2 vjec me te.

Vepra te ngjashme
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Geni · Lloji: Tregime erotike · Tema: Endrra ime
Jam nje djal 20 vjeç dhe e kam enderr te bej sex ne nusen e xhaxhait tim. Sa here qe e shikoj ne Ngrihet ka.i keq. Endrra ime eshte te bej sex une me te ose te jem dhe me 2 meshkuj te tjere dhe ta qim te 3. Njeri te shtrihet dhe ta qi ne pidh, njeri ti h...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Ne zyre
AJO DITE NUK KISHTE ASGJE TE NDRYSHME SE DITET E TJERA,SI CDO DITE U NGRITA NE MENGJESET HERET,TE BEHESHA GATI PER NE PUNE.MADJE BURRIN E LASH NE SHTRAT,DHE U VESHA..SI CDO HERE ME SHUME KUJDES PER VESHJEN.E DI QE JAM NE QENDER TE VEMENDJES NE PUNEN TIM,D...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Egi Brame · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Per ate
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem! Do te qaj pastaj nje here, dolli per te serisht do pi. Sa e hidhur qenka kjo vere kur ngre dolli per dashuri! Diku e humba,diku e gjeta neper t...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
100 Vjet Njëqind vjet Të ndarë Njëqind vjet Të përqarë Njëqind vjet Vallëvrarë Njëqind vjet Të nënshtruar Njëqind vjet Të robëruar Njëqind vjet Të tradhëtuar Kurrë të bashkuar
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Drin dhe Dren Daci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vellezerit
Jan dy binjak! Veshur ne te njejten menyr por nje dallim tregim ne vazhdim ! por per mrekulli ! binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi ! tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur e ben , nga tjetri veqori. te gjitha...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...




Komentet e fundit!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: hajde llaqi hajde

Emri: anonim
Email: ksenjobadboy@gmail.com
Komenti: hajde kurve qe paska qene ajo.ne vend qe ta lagnin me shampanje e kane lage me vere.te isha une ne vend te saj s'do kisha pranu me u qi.

Emri: anonim
Email: xhujoguraj@hotmail.com
Komenti: kjo na qenka kurv fare shko se po te presin akoma . dhe tani si i vesh tangat te kuqe apo te bardha? stop kurvat !

Emri: anonim
Email: xhujoguraj@hotmail.com
Komenti: mos fusni kesisoj gjera ne kompjuter ju o plera . /

Emri: Leoni
Email: leoni48_11@hotmail.com
Komenti: Eshte qire mire, kjo eshte arsyeja qe e ka marre. Ai djaloshi qe e ka marre ka thene e ka qire pidhin, e ka qire sa ka mund, pa ndale, por askush me vete nuk ia ka marre. Prape pidhin e ka me vete, e ka ne trupin e saj, kurse pidhi nuk shpenzohet, nuk eshte sapun te shpenzohet. Perkundrazi, ai duke u qire behet me i mire e me i forte.

Emri: Bes djali
Email: Besdjali7@gmail.com
Komenti: Te te rojn femijet

Emri: anonim
Email: xhuljoguraj@hotmail.com
Komenti: kjo po prostitut .sbesoj te mos jesh akoma kurv.sa vjec je.do qihemi bashk.me dergo ndonje mesazh mezi po te pres do te paguaj mire

Emri: jo e virgjer
Email: beach.o gad@help me.com
Komenti: ou u martove me nje nga klientet e tu? nuk e kuptoj si te paska mare per grua. paska qene TRAP fare i shkreti.dhe ti moj beach mos e ngarko kompjuterin me mbeturina



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com