Data e postimit: 2015-04-04 15:56:08
Lexime: 3822
O ZOT!
Lloji: Leter
Tema: O ZOT!
Autori: Ana Xhihani
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: VI b
Qyteti: Kavaje
E-mail: anna.xhihani@hotmail.com


O ZOT!
Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj se ti mund te me ndihmosh per te kaluar cdo veshtirsi....Vetem tek ty mbeshtetem,vetem ty te falenderoj,vetem ty te kerkoj falje dhe vetem ty te adhuroj O Zot!....Une qe te kam vetem ty i shikoj me dhimbje ata qe kane gjithcka tjeter pervec teje...E c mund te ket tjeter pervec teje o Zot?! Te lutem o Zoti im falmi mekatet,degjoji lutjete e mia dhe me fut ne rruge te drejte!!!!!


AMIN
Qellimi im ne jete eshte te shkoj ne xhenet dhe endrra ime me e madhe eshte te shikoj te lartesuarin,meshireplotin,krijuesin-ALLAHUN

Vepra te ngjashme
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Poezi dramatike · Tema: mjedis natyror i shkaterruar
Kur dielli djeg shkretetira te shumta e shkaterron gjithcka Kur permet vyshken se erdhi vjeshta E.. kur ato thahen e te vdekura jane por ne toke qendrojne se se rrenjet mbahen fort Une syte i ngre lart Shikoj lart por qielli eshte rremuje Ne ket...
Autori: Eni Serani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nuk mundem sepse me lendon e di se pa vuajtje nuk mund te jetojme te lutem me tha ti mos u hidhero mbahu pas nje shprese dhe mos u dorezo te l...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: meriton nje BRAVO te madhe te lumte

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: BBBBBBRRRRRRRRAAAAAAAAAVVVVVVVVOOOOOO BRAVO TE LUMTE me pelqeu shuuuuuuuuume. edhe une jam dakord me gjithcka qe ke thene edhe ti. shume faleminderit qe poston te tilla vepra. ta dish qe per keto do te shperblehesh nje dite. edhe nje here BRAVO

Emri: ilda
Email: ildahyka@hotmail.com
Komenti: shume bukur,me pelqeve

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@yahoo.it
Komenti: shume mir/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com