Data e postimit: 2014-04-29 20:40:17
Lexime: 5855
binnjakt
Lloji: Ese argumentuese
Tema: vellezerit
Autori: Drin dhe Dren Daci
Shkolla: Faik Konica
Klasa: 5/2
Qyteti: Prishtine
E-mail: drindvr@hotmail.com


Jan dy binjak!
Veshur ne te njejten menyr
por nje dallim
tregim ne vazhdim !

por per mrekulli !
binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi !
tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur
e ben , nga tjetri veqori.

te gjitha lendet i dinin per mrekulli
dhe qdo pergjigje qe e jepnin e benin me siguri
dhe mesuesja i donte me shume dashuri.

Vepra te ngjashme
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: MREKULLITE
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE MREKULLI DO TE ISHTE VERTET; MREKULLI; SIKUR TE GJITHE TE FALNIM ...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Ana Xhihano · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Te dua Te dua si dielli me rrezet e arta po ashtu si malet e larta Te dua si hena me yjet Po ashtu si fushat e pyjet Te dua si qielli me re Po ashtu si fara ne dhe Te dua si deti me dallge Po ashtu si lundrimet me varkw Do jepja gjithcka ...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...
Autori: Jonida Kolaveri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nënë
Nënë! Për mua je thesar Kur flet ti nga goja nxjerr ar Nënë për mua je mrekulli Ti je e para,e vetmja dashuri Nënë! Është emri i dytë i sakrificës I vuajtjes, dashurisë, meritës Nënë! Një dashuri që s'njeh kufij Për çdo vuajt...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Dea Behramaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria ime per mesuesen
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ndjej dashuri ndarja sot nga ti ndarja sot nga ti ishte me shume veshtersi . Gjithm...
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
gjyshja ime Kam nje gjyshe mrekulli Sa me jep shume dashuri! Perralla shume ajo me tregon. Zemren shume sa ma gezon. Me perkeledh me butesi. Gjyshja ime eshte flori.
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: aaann · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ej ado lesh ent gjejeni :p
ne nje shtrat te drejte, dy lumenj te shpejte, ecin krah per krah, vec jo ne te njejten krah, njeri shkon e tjetri vjen, eshte c'eshte kush e gjen?
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...




Komentet e fundit!

Emri: Emanuela ♥
Email: Emanuelandou@gmail.com
Komenti: Super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com