Data e postimit: 2015-10-14 19:55:01
Lexime: 18323
Kur ke humbur guximin ke humbur vetveten
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Humbja e guximit
Autori: Anxhela Hasankolli
Shkolla: Gjimanzi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korca
E-mail: anxhelahasankolli@gmail.com


Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa keq jam ndjere!Edhe lot kam derdhur!I thoja vetes se nuk kisha vlere per asgje.Kisha filluar te largohesha nga gjithcka.Rrija e vetmuar dhe e frikesuar.Mdoshta frika kishte force me te madhe sesa guximi.Ai dukej sikur nuk ekzistonte fare per mua.Me te vetmen qe beja shoqeri ishte vetmia.Humba krejt vetveten.Shikoja te tjeret qe flisnin e buzeqeshnin dhe mendoja se pse valle une nuk e kisha kete te drejte?Por nje dite i thashe vetvetes:-Forca,gjej guxim dhe perballo me realitetin.Dhe keshtu ndodhi me te vertete.E nesermja ishte nje dite e re dhe krejt ndryshe nga ditet e tjera.Nuk kisha me frike nga asgje dhe prej asgjeje.Cdo problem qofte ai shoqeror apo familjar me pak guxim e kurajo e perballoja me sukses.Te guxoja t'i thoja dikujt te verteten nuk kisha ndrojtje,te guxoja t'i thoja nje te rrituri mendimin tim nuk kisha me frike...Tani i thoja vetes se luften midis frikes dhe guximit e fitova une.E fitova perseri vetveten.Ndonjehere duket sikur ndjenjat tona jane aq te forta saqe shperthejne jashte.Guximin nuk ta fal askush,por ate e ke gjithmone brenda vetes dhe sa here qe ai te nevojitet,behu mbret dhe zot i tij,sepse kur ke humbur guximin ke humbur vetveten.

Vepra te ngjashme
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Ela Ela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I Them Vetes"
I them vetes si ka mundesi te jesh kaq e zgjuar Nuk e di si do t'ia beja po te mos te te kisha shoqe Je si nje moter e dyte per mua, Me ndimon dhe me keshillon se here dua! Te kam ngjare shume ty, Si ne tipare,si ne zgjuarsi kurre s'e mendoja se d...
Autori: Klea · Lloji: Romane · Tema: Shoqeria
Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te k...
Autori: Elda JP · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ska
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe asgje s’mund te beja. Shume kisha (dhe kam) lene pezull, Por asgje s’mund te beja. Te gjitha planet qe kisha pasur u …zhduken. Nje gare, kush e ...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Burokracia
Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te zhytura aty ne laring duke mos u perpjekur,celsin per to ta gjesh ?! Nuk je lodhur duke qene gjithmone nen tjetrin apo i kursen vetes te drejten,i barabar...




Komentet e fundit!

Emri: http.com
Email: fthshs@gmail.com
Komenti: spr fr

Emri: ana
Email: ana.likaj12@hotmail.com
Komenti: me pelcen shume dhe detyrat i bera/

Emri: alda
Email: info@teutadurres.com
Komenti: shum i bukur me ndihmove shume

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti: te lumte shume bukur

Emri: jhrfyt
Email: sugd@hujkd.com
Komenti: kot fare

Emri: Ina
Email: inaagolli@outlook.com
Komenti: vertet shume e bukur dhe frymezuese....bravo Anxhela

Emri: Samuel
Email: mkbckhbvfgo@gmail.com
Komenti: Sh flm se mezi po beja detyrat e Gjuhes :p

Emri: Samuel
Email: mkbckhbvfgo@gmail.com
Komenti: Sh flm se mezi po beja detyrat e Gjuhes :p

Emri: Bebw
Email: Scsv@yahoo.com
Komenti: Te lumt sh i bukur ky pershkrimi😊😊

Emri: Bebw
Email: Scsv@yahoo.com
Komenti: Te lumt sh i bukur ky pershkrimi😊😊


Emri: lori
Email: fdsgfe@yahoo.com
Komenti: tlumt shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com