Data e postimit: 2018-04-29 15:56:16
Lexime: 8207
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia
Autori: Atea Avdyli
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: IX
Qyteti: Durres
E-mail: ateaavdyli@yahoo.com


Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter.
Vetmia eshte nje term shume shqetesues.Te gjithe njerezit kane frike se jane ose do te jene vetem.Vetmia shkakton turbullira ne mendjen e njeriut dhe kjo e ben ate te jete i frikesuar dhe per te mos u ndier keshtu do shume pune.Shume njerez sot,mendojne te ikin nga kjo jete vetem per shkak te vetmise.Vetmia i ben ata te mbyllen ne vetvete.Atyre mund te mos i mungoje asgje,por vetem nje njeri qe t'i doje.
Shume njerez jane mesuar me idene e te qenurit vetem dhe mendojne se nuk kane nevoje per pranine e dikujt,por e bukura e jetes eshte se cdo gje mund ta ndash me njerez qe te duan dhe nuk te bejne asjehere te ndihesh vetem.

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: Elona
Email: elona03@gmail.com
Komenti:

Emri: Elona
Email: elona03@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com