Data e postimit: 2016-02-28 18:18:54
Lexime: 43231
perpara ligjit te gjithe jemi te barabarte
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: ne dhe ligji
Autori: kledisa teqja
Shkolla: e mesme e bashkuar cerme shkumbin
Klasa: IX
Qyteti: lushnje
E-mail: kledisateqja3@gmail.com


ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te ndryshme ndodh qe njerezit qe kane statuse te ndryshme (politikane)nuk zbatojne nje ligj te nxjerr nga kushtetuta dhe kerkojne te zbatohet nga te tjeret. kjo cenon te drejtat e qytetareve te tjere qe kane te drejte te revoltohen . shpesh here degjojme qe dhe njerezit e afert te dikujt qe ka pozite te mire ne shtet perfitojne duke mos zbatuar ligjin ne fuqi . kjo eshte dicka absurde sepse perpara ligjit ne jemi nje dhe ligji eshte nje per te gjithe . te qenurit te barabarte perpara ligjit e ben vendin sa me te perparuar dhe demokratik .

Vepra te ngjashme
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: gilda ruci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ligji dhe ne
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e nis me komunitetin ku une jetoj. Jetoj ne nje komunitet qe gjerat ne pergjithesi shkojne mire,packase ka edhe momente ose ngjarje qe prishin rrjedhen e qete ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...




Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: btsbts@outlook.com
Komenti: Kpop eshte super fare . BTs blackpink

Emri: do tqi fisin
Email: orobqir@gmail.con
Komenti: molly xan edhe uj dit per dit per 3 muj woou i fak maj biq e boj kryqin njehi lekt zot faleminderit un nuk du tjeter sen aklli nqaf shlelqen tu bo tren bashk me dhip tem

Emri: met gjat
Email: xhuliobekteshi@yahoo.com
Komenti:

Emri: mika
Email: mika@gmail.com
Komenti:

Emri: mira
Email: mira@yaho.com
Komenti: ishte shum i bukur

Emri: mira
Email: mira@yaho.com
Komenti: nuk kam asnje koment

Emri: lila
Email: lilay@yuaho.com
Komenti:

Emri: elif
Email: elifim@gmail.com
Komenti: Shmb



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com