Data e postimit: 2016-11-12 16:14:55
Lexime: 7512
Me lejo te flase
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Fjala
Autori: Louis ...com
Shkolla: 5 Deshmoret
Klasa: 8
Qyteti: Ksamil
E-mail: luis.sadiku@yahoo.com


Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ashtu sic e arsyetojme..njerezit jane e ardhmja e vendit keshtu qe po nuk u dha nje mendim atehere kjo e ardhme nuk do ndrise.dhe une ashtu si te tjeret kam te drjta dhe liri fjale kam te drejte ta shpreh ate qe mendoj ....ME LEJO TE FLASE....ORE

Vepra te ngjashme
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Covid-19
Shprese A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne kete jete? A e paskemi mbushur kupen? Ndoshta Zoti nai ka mbledhur te gjitha te keqijat dhe pasi vendosi te na sulet nuk ndaloi me.Ne fillim temetet,me pas b...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...




Komentet e fundit!

Emri: TETALLARI
Email: doperdorfjalorbanal@gmail.com
Komenti: O vllai i tetes, shtet demokratik nuk jemi, se me kete te gjatin ne krye nuk ka gje demokratike vetem dhune dhe komunizem. RAMA IK DUAM SALIUN PERJETE!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com