Data e postimit: 2019-02-24 08:23:09
Lexime: 21653
Kush jam unë ?
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Përshkrimi i vetes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dhe kēmbëngulës.Gjuthashtu unë marr çdo gjë me sportivitet.Këto cilësi më kanë bërë më të aftë për të përballuar çdo sprovë që jeta më ka rezervuar.Më pëlqen të shoqërohem dhe të zë sa më shumë miq të rinj.Udhëhiqem në jetë nga parimi "Mbi veten të fitosh,fitorja më e madhe.Shpesh flas "pa doreza" dhe i them gjërat troç.Unë mësoj nga gabimet e së shkuarës.Përpiqem që të marr përgjegjësi përsipër.Edhe pse ato mund të jenë më të rënda nga sa mund të përballojnë shpatullat e mia.Nevrikosem shpejt,ngandonjëherë edhe pa arsye.Këtë gjë mundohem ta korrigjoj.Respektoj çdokënd për virtytin dhe karakterin e tij.Jam person që qesh dhe kam goxha sens humori.Nuk e kam zakon që të mburrem.Edhe pse me një karakter të fortë,shpesh më rrëmbejnë emocionet,kur bëhet fjala për familjen.Krenaria për mua është shumë e rëndësishme.Edhe pse mund të zhgënjehem dhe të rrëzohem,unē shpresoj dhe gjej forcë për tu ngritur,më i fortë se kurrë.Unë e shikoj gjithçka pozitivisht dhe me plot ngjyra.E urrej gënjeshtrën,intrigën dhe hipokrizinë.Mundohem që kurrë të mos shkel fjalēn e dhënë.Përballë pamundësisë për të bërë diçka,nuk dekurajohem aspak.Por përpiqem edhe ato pak mundësi,për të arritur ato që dua.Ëndrrat e mia më të mëdha janë:zhvillimi më tej i pasionit tim për letërsinë dhe studimi në universitet,në degën e mjekësisë.Gjatë jetës kam pasur shumë idhuj.Por asnjëherë nuk kam tentuar të jem totalisht si ata.Sepse për mua ka qenë parësore qe të jem vetvetja.Dështimin e të tjerëve nuk e shoh si suksesin tim.Jam person që di të fal,madje edhe armikun.Sepse besoj që njeriu,i cili fal,është në gjendje qē të jetë i suksesshëm kudo.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...




Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: fluturalushi07@gmail.com
Komenti: shum kot bre

Emri: Mellini
Email: melinda toshkollari. 11@gmail. com
Komenti: Bravo te lumte ♥♥ per keto ese qe ke ber

Emri: STEFAN CVAJG
Email: lucachampinelli@gmail.com
Komenti: Bravo. Te kam ndjekur e lexuar disa nga esete e tua. Je nga te paktet qe shkruan ne sasi e cilesi. Mendoj se do kesh nje te ardhme te shkelqyer.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com