Data e postimit: 2020-11-01 12:34:15
Lexime: 7922
Fjalim politik
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Covid 19
Autori: Sara Jaupi
Shkolla: Nimete Progonati
Klasa: 12A
Qyteti: Memaliaj
E-mail: sara1jaupi@gmail.com


Te nderuar zonja dhe zoterinj
Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote.
Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe se bashku te ecim perpara.
Sot ne jemi te gjithe deshmitare per situaten ne te cilen ndodhemi.Nje armik i padukshem,por shume i rrezikshem na ka vendosur prangat te gjitheve.
Per tu liruar nga keto pranga duhet te jemi te gjithe shume te kujdesshem dhe te gatshem te zbatojme cdo rregull per te mposhtur virusin.
Virusi i quajtur Covid19 na ka bere te gjitheve me te ndergjegjshem,por perseri kujdesi nga qytetaret eshte pare se nuk eshte maksimal.

Do j'u lutesha te gjitheve t'i zbatoni rregullat dhe t'i respektoni masat e marra.
Vetem,une nuk bej dot asnje ndryshim dhe nuk mund te rregulloj asgje i vetem,por te gjithe bashk mundemi.
Po luftojme per nje interes te perbashket,kjo nuk ka nevoj per fjale sepse shihet,ky armik na sulmon te gjitheve.Te bejme te gjithe ate qe na takon dhe keshtu do ta mposhtim virusin.
Masat e marra,po e riperseris,nuk jane ne interesin apo favorin tim personal dhe ne demin tuaj,masat e marra jane ne favorin e te gjitheve ne,prandaj perseri po ju lutem te zbatoni dhe respektoni masat e marra.
Ju falenderoj te gjitheve

Vepra te ngjashme
Autori: De..... · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te s...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Klea · Lloji: Poezi personale · Tema: Une jam une !
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur ate duhet ta jetosh .. Qesh ne cdo moment , kalo bukur me njerezit e zemres .. Bej marries,aventura pse Jo mund te hysh ne telashe por me e rendesishmja...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...




Komentet e fundit!

Emri: ui0oj
Email: gongon@gmail.com
Komenti: :/ Mëso të shkruash shqip



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com