Data e postimit: 2014-01-30 19:11:35
Lexime: 3759
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


I varfëri

- Një i varfër doli në treg të shiste një pulë
- Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki ,
dhe po e shet
- I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....

Vepra te ngjashme
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndihmoni të varfërit!
Ndalo së ngrënri, vet o Njeri! A nuk të vjen keq, për këta fëmijë, që po lypin në varfëri, veç për pak ushqim, për të shuar ktë uri. Kjo varfëri, që po pushton botën, ne duhet ta ndalojm, të japim kontributin tonë, aq sa kem...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Migjenit Fëmijët e varfër E brengosen thellë Mjerimi i egër Nuk e la të qetë Shkr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Gonxhe Bojaxhiu Ishte grua shtatvogël Por zemra e saj ishte e madhe Ndihmoi të varfërit ,të sëmurët Ndihmoi jetimët ,të dëbuarit Pasuaria e saj ishte dashuria në ZOT Kapitali i saj ishte varfëria e pl...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Populli dhe varferia
Mjerim o mjerim i mallkuar asnjëri nuk të ka dëshiruar po ti këmbëkryq u ule në cdo shtëpi dhe fale vetëm varfëri S’ka bukë,s’ka punë s’ka para,asgjë s’ka vetëm vuajtje,varfëri dhe lot në sy për cdo fëmi ...
Autori: Erina Maksuti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Pushimet
Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Punësimi është jorgani i të varfërve ! 2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj mÃ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Fjala e ëmbël zemrën ta pastron ,fjala e idhët të shkrumbon ! Puno që varfëria të zvogëlohet o mik ! Mëso, që padituria të largohet !
Autori: Rei Laçeja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Është një poezi që flet për Shqipërinë
Ky flamur kuq e zi Është për ty moj Shqipëri Që shumë veta e lan me gjak Por ato nuk vdiqën pa shkak Ato vdiqën me një dëshirë Ta shohin Shqipërinë e lirë Të pavarur nga Turqia dhe Italia Dhe të zduket varfëria Shqipëria të r...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria e njeriut
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë zinxhir a prirje,pavarësisht nga feja,raca dhe kombi.Me kalimin e kotës,vetëdija jonë fillon të zhvillohet.Dhe me fillimin e jetës shoqërore,njeri...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
' Mëso ' Mëso që padituria të zvogëlohet Puno që varfëria Të zvogëlohet O mik . . .




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eh cte beje i shkreti kaq mend ka si barcalete sme pelqeu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com