Data e postimit: 2014-11-09 17:24:18
Lexime: 11988
mami im
Lloji: Pershkrim
Tema: pershkrimin e mamit
Autori: ida aida
Shkolla: Bajram curri
Klasa: 9C
Qyteti: tirane
E-mail: aidaida@email.com


mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua

Vepra te ngjashme
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Faleminderit ....
A KA NJERI ME TE MIRE SE TY , O NENE ? A KA FYTYRE ME TE QESHUR SE TI ? TI JE GJITHCKA PER MUA ... TI SE DI SE SA TE DUA ... TI GJITHMON THJESHT MBETESH ME E MIRA ... ME E BUKURA ... ME ZEMERGJERA , ME E DASHURA PER MUA ... SKAM FJALE TE TE PERSHKRUAJ T...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: Fiorina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
kur jam ne veshtiresi me gjendesh prane ti, nena ime e shtrenjte diell i tokes se shenjte. cdo keshille qe me thua eshte e rendesishme per mua, per te miren time rrezikon e ndonese jeten e dhuron. por do vije dita qe te ta shperblej gjithe...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: kejsi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: atdheu
dielli po ndricon ne bote e kudo po ty o nena ime ska nevoje ky diell te te ndricoje
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Griselta lleshaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria per nenen
Nene e Mira nene Ti per mua je hene Ti je dielli qe me ndricon Ti je engjelli qe me mbron Ti je qielli plot hapsire Ti je ylli me I mire Se ti Je krenari Ti je e imja dashuri Je gjendur prane meje ne veshtiresi Ti je nje mrekulli Oh sa s...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...




Komentet e fundit!

Emri: amila mila
Email: amila@hotmail.com
Komenti: si nuk dini me shkrujt nje ese per mamin?????!!!!!

Emri: rinor
Email: rinor.i@live.com
Komenti: shum mira /

Emri: lola
Email: fmazrreku@yahoo.com
Komenti:

Emri: ina
Email: tirane.ina@hotmail.com
Komenti: pfffffffffff sa kot dhe un qe jam ne klas te tete i bej eset ma mir se ti.

Emri: emily
Email: emily.eemi12@gmail.com
Komenti: weeeee ne klas te 9-te nje krijim kaq kot si per ne klas te 1-ar pffffffff na e shpife me qen ne kujdestari me msusen time se kishe kalu klasen kishe ngel hahahahhahahah

Emri: nita nita
Email: nita-leo@hotmail.com
Komenti: eshte shuime e shumtuar.te lutem me kthe pergjigjje



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com