Data e postimit: 2015-03-23 21:15:22
Lexime: 34615
Arsimi
Lloji: Hartim
Tema: Arsimi dritë e pashuar
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: F.Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com


Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë i etur për dije por forca të ndryshme okupatore nuk e kanë lënë atë të ngrejë kokën. Çdo shkronjë e mësuar ka qenë melodi për veshët, çdo tingull i artikuluar ka ngjallur etjen për më shumë. Por, tani në kohë moderne kur populli jonë ka të gjitha mundësitë për arsimim, e shohim atë me një sy anashkalues. E përbuzim, e nënçmojmë, e shkelim dhe harrojmë. Mendja e njeriut harron shumë shpejtë se sa e sa mundime e sa e sa gjak është derdhur që sot gjeneratat e reja, të mësojnë pa u frikësuar se do të dënohen nga okupatori. Të rinjtë nuk janë të vetëdijshëm për forcën, për luftën që arsimi mund ti’a bëjë një populli tjetër, pa derdhur asnjë pikë gjak. Ata enden nga shkolla në shtëpi pa mos qenë të vendosur që çdo ditë së paku të mësojnë nga një gjë të re. Shkojnë dhe vinë nga shkolla vetëm sa për të kaluar ditët dhe për të mos i hidhëruar prindërit. Por siç shkojnë ditët, shkojnë edhe vitet, do të shkon edhe një jetë e tërë. Një ditë kur të zgjohemi dhe të shohim veten se ku kemi ngelur do të na bie ndërmend forca e arsimit dhe dijes por atëherë do të jetë shumë vonë. Ndoshta edhe pasardhësit tanë do të mundohemi që ti mësojmë, që së paku ata mos ti përsërisin gabimet tona por do të jetë e kotë, sikur ne që nuk kemi dëgjuar, nuk do të dëgjojnë as ata. Do të formohet një rreth i injorancës nga i cili shumë rëndë do të dalim. Ju lë me dëshirë të mirë dhe me optimizëm se një ditë, rinia jonë do të sfidojë botën me forcën e lapsit dhe të fjalës së thënë.



Ensar Iljazi

Vepra te ngjashme
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria e njeriut
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë zinxhir a prirje,pavarësisht nga feja,raca dhe kombi.Me kalimin e kotës,vetëdija jonë fillon të zhvillohet.Dhe me fillimin e jetës shoqërore,njeri...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: anakodra@yahoo.com
Komenti: pershendetje kush me ndihmon me nje ese me titul nje femije nje mesues nje stilolaps dhe nje liber mund te ndryshojne boten. me duhet ne 31\04\2019.eseja le te jete e gjate flm kush me ndihmon

Emri: Xcbbnnnnnnnnnn
Email: Mahmut meli@gmail.com
Komenti: Weeeeeeeee

Emri: Art
Email: art.haxhiu@hotmail.com
Komenti: Very good

Emri: Albina
Email: Albina-aliji@live.com
Komenti: Shum mir :)

Emri: Elma
Email: Elma-ramadani@live.com
Komenti: Ensar autori bravo

Emri: Suela
Email: Suela-ramadani@live.com
Komenti: Its veryy god

Emri: Emaema
Email: Ema-iljazi@live.com
Komenti: Shummm e bukurr ensar te lumtt mpelqen

Emri: EmaEma
Email: Ema-iljazi@live.com
Komenti: Shum e bukur me pelqen

Emri: Shkelqim Hyseni
Email: shkelqimi13@hotmail.com
Komenti: it's a very nice

Emri: Edibe
Email: Dibeasani.95@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur kjo pjesa me pelqen


Emri: Ermal
Email: ermal.dgj@hotmail.com
Komenti: Shuum shuuuum buukur me pelqeeu shuum Ensar Iljazi je me ii miiri



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com