Data e postimit: 2020-06-27 10:23:48
Lexime: 5085
Korona Virus
Lloji: Hartim
Tema: Korona Virus
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com


Korona Virus!
E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi!
E stepur pa asnje shpjegim!
Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe!
Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar!
Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar eshte cenuar nga te gjitha anet.Nje armik i cili vertitet rreth tij per te triumfuar.Beteje vertet e forte.Kaq e forte sa nuk te le mundesine te zgjedhesh,te japesh apo te te japin nje shpjegim.E gjitha sillet rreth pyetjes:-''Cfare po ndodh ne te vertete?''Rrethohemi nga ky armik pa e ditur se si mund t'ia dalim.Pa e ditur se gjere sa do te vazhdoje e gjithe kjo!Ky armik me emrin''Korona Virus'',po sjell kaq panik anembane.Po le te strukur shume persona pa e ditur nese eshte kjo zgjedhja e duhur.
Ne jete,qe nga momenti qe ne lindim,rritemi dhe me pas largohemi prej saj,kalojme sprova ,perballemi me te drejten dhe genjeshtren.Sprova qe dikush i kalon lehte dhe dikush tjeter me veshtiresi.Sprova qe dikush ia del dhe dikush tjeter humbet.Ajo qe cdokush nga ne duhet t'i thoje vetes me plot bindje eshte se askush nuk ka te drejte te dorezohet qe ne sproven e pare.Ti gjunjezohet kesaj beteje.Te bjeri ne gracken e saj.Cdokush nga ne duhet te japi forcat e veta .Te tregoje se mund te qendroje ne kembe edhe nese nuk del fitimtar ne te.Shpeshhere ne vihemi ne prove se sa jemi ne te afte per te treguar forcen dhe dinjitetin brenda nesh.Per te pare se deri ku mund te shkoje njeriu,deri ku mund te guxoje ai.Keshtu edhe kete here jemi vene perballe kesaj epidemie ,kesaj beteje ,ku gjithsecili nga ne duhet te tregoje aftesite e veta ,ate qe duhet te jape nga vetja edhe kur i eshte cenuar thesari me i cmuar.Ky armik i padukshem vertitet rrotull nesh dhe ne qendrojme te gjithe duarmbledhur,ku nuk dime si te perballemi me te.Nuk dime se cdo te na sjelle e nesermja,ne c'skaje e ne c'situate do te ndodhemi.
Te gjithe ne se bashku ne mund t'ia dalim.Te kapur forte pas shpreses dhe besimit se gjithcka do te shkoje mire.Te mundohemi qe veprimet tona te jene sa me te dobishme ne kete situate.Duhet te mendojme edhe per personat qe nuk e perballojne dot kete epidemi.Ti japim atyre kurajo.Vertet e drejta e tyre eshte cenuar por le te mendojme pozitivisht sepse neser mund te jete ndryshe.Edhe pse nuk kemi shume ne dore ,ne kemi mundesi t'i inspirojme ata me fjale te bukura .Vertet diagnoza e kesaj epidemie nuk eshte gjendur por buzeqeshja ,fjalet me plot bindje dhe shprese mund te jene sherimi me i mire.Duhet te mundesojme qe shume persona te lene pas panikun.ankthin,te zgjohen ne mengjes dhe te falenderojne Zotin se gjithcka deri me sot ka shkuar kaq mire.Thjesht ne jete ka sprova.Keto sprova do te tregojne sa i afte je ti ne situata te veshtira!Ato do te te bejne ty te forte!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shi...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...




Komentet e fundit!

Emri: elisjan
Email: breishaelisjen@gmail.com
Komenti: je shume seksi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com