Data e postimit: 2020-05-18 20:08:54
Lexime: 3809
Të duash
Lloji: Hartim
Tema: Dashuria
Autori: Armando Lekaj
Shkolla: Atë Pjetër Meshkalla
Klasa: XII B
Qyteti: Shkodër
E-mail: armandolekaj25@gmail.com


Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si:
1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të dashuruar. Zemra të dashuruara.
2. I dhënë me gjith shpirt pas diçkaje që e tërheq, që i pëlqen shumë (dashuruar pas sportit, detit, natyrës etj.).

Të duash do të thotë të jetosh. Dashuri është kuptimi dhe motivimi më i madh. Është ai element që të bën ta duash jetën, të jesh gjithmonë i gatshëm që me zemrën tënde në duar të hidhesh, ulërasësh e gëzosh pa masë. Duke u transformurar në mënyrë të pavetëdijshme në një aventurier që me anë të ndjenjës tënde mund të mposhtësh çdo të keqe sepse dashuria të ndihmon të shohësh të mirën në thellësitë e së keqes. Dashuria është ai element që të jep siguri, të ngjall etje që nuk mund ta shuash. Të jep forcë për të përballuar, për të treguar pa frikë veten tënde dhe për të sakrifikuar pa ndrojtje për atë që do. Kështu dashuria të hap horizonte të reja, të pafundme, të pastudiuara më përpara, por që përsëri do të mbeten të pazbuluara plotësisht.

Përkufizimi i plotë i dashurisë është i pamundur, sepse është një ndjenjë mbi të tjerat, që në bazë të saj, gjithçka ndërtohet dhe pa të, shumë shpejt, të gjitha prishen. Është ajo forcë që arrin të lëvizë botën, që kërkon sakrifikim, vepra konkrete, besim, mirënjohje e reciprocitet. Të duash do të thotë të përulesh, që modestia e çiltërsia të mbizotërojnë dhe të jesh i hapur, i pandikuar nga interesi, përfitimi apo përmbushja e synimeve. Madje kur të dashurosh shpesh do të duhet të hedhësh poshtë këto gjëra, për tu besuar plotësisht në duart e dashurisë. I plotë në dorë të kësaj ndjenje për të mos u gjunjëzuar as para vdekjes... Nga dashuria erdhëm në jetë dhe për dashurinë do jetojmë, sepse kjo është lumturia më e madhe e secilit prej nesh. Me anë të dashurisë bëhemi të gjallë, çdo krijesë jeton sepse dashuron. Kështu përforcohet sensi jonë i ndjeshmërisë. Dashuria është nevojë e pazëvëndësueshme, sikur ushqimi që hamë, ne mund të shtyjmë për disa ditë pa ngrënë, por jo gjithmonë sepse do të vdisnim. Kjo ndjenjë e lartësuar dhe plotësisht e adhuruar është shkaku i shumëçkaje. Këtu burojnë të gjitha virtytet. Dashamirësia, thjeshtësia, pastërtia, drejtësia, pafajshmëria e dhurimi janë dhe do mbeten vlera që mundësojnë funksionimin e rregullt të çdo populli, shoqërie, familjeje e zemre.

Momenti fillestar i ballafaqimit me dashurinë është i pashpjegueshëm. Ky moment është zanafilla e një botëkuptimi të ri, ku në qendër është një dashuri që vepron, bën mirë, që nuk ka në bazë të saj asnjë dëshirë përfitimi, që duron vuajtje, mjerime, një zemër që triumfon mbi vështirësitë, ngadhënjen mbi të këqijat që i kanosen dhe që është gjithmonë e gatshme të qajë kur qan ti dhe të qeshë kur qesh edhe ti. Nuk ka vullnet më të madh për të jetuar si duhet sesa ai që buron nga gatishmëria e zemrës së dashuruar. Kështu, me anë të dashurisë mësojmë të japim ashtu sikurse edhe morëm.

Dashuria shtrihet deri në pafundësi duke na dhënë liri dhe mundëson formimin e bukurisë së pamasë të shpirtit. Kur dashuron, ndërton në zemër një vend të veçantënë, sepse zemra është fortesa e dashurisë. Të panjohurit bëhen të njohur, të këqinjtë të mirë dhe çdo e shëmtuar bëhet e bukur, dhe kjo vetëm në saje të dashurisë.

Të kuptojmë rolin e dashurisë në jetë tonë, të shqyrtojmë se sa duhur e trajtojmë dhe se çfarë duhet të ndryshojmë. Shpesh nuk kemi ditur ta përfytyrojmë vlerën shëlbimtare të dashurisë, e cila na lartëson dhe na mbështet në rrugëtimin tonë drejt lumturisë. Nuk mjafton vetëm ta njohim dashurinë dhe ta jetojmë, por edhe ta shpallim atë të tjerëve. Për këtë arsye duhet të shqyrtojmë të gjitha të vërtetat e dashurisë që të mund të kuptojmë pasuritë që ajo ofron, afërsitë njerëzore dhe fuqitë shndërruese.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: un · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...
Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen të gjejnë një mënyrë shumë imagjinare për t’ia treguar e në disa raste të pavërteta.Vjen një kohë që fëmijët rriten e mund të kuptojnë mÃ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com