Data e postimit: 2013-03-30 15:12:28
Lexime: 17378
Pranvera
Autori: Diona Kelmendi
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Shkolla: Dr.Ibrahim Rogova
Klasa: 4-4
Qyteti: Prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi femijeve.Njerezit ne kete stine fillojne te vishen me rroba me te holla dhe me ngjyra me te hareshme , dallendyshet kthehen fluturithmi dhe filljne te zgjedhin shtepite me te denja per folete e tyre.Eshte knaqesi qe te zgjohesh ne mengjesin e kesaj stine me ane te cicerimave te ketyre zogjeve kaq te mrekullueshem.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe Dielli del me rrezet e tij te arta kurse qielli merr ngjyre te kalter dhe si zakonisht rete hapen dhe ia bene vendin disa reve plot me ngjyra me forma te ndryshme etj.

Vepra te ngjashme
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Gjesika'1 · Lloji: Hartim · Tema: sitina me e bukur
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte . Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shqiperia
kuq e zi jane ngjyrat tona,ne famur jeton shqiponja,koken lart e shume krenare,i themi botes jemi shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesÃ...
Autori: Elona Alushani · Lloji: Hartim · Tema: Deshira e Vitit 2013
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.




Komentet e fundit!

Emri: shkurte zeqiri
Email: shkurta.zeqiri@live.com
Komenti: PRANVERA STINA E PRANVERES ME PELQEN SHUM STINA E PRANVERES ESHT SHUM E BUKUR UN KAM LINDUR NE STINEN E DIMRIT EDHE STINA E DIMRIT ME PELQEN SHUM

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: veq vazhdoni se shum mir neve po na zhvillohen mendimi per ese me te bukura vazhdoni te shkruani gjithnje

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: alba bekaj
Email: lati.nita@hotmail.com
Komenti: shum i mir pershkrimi ju vetem vazhdoni te shkruni se neve leximi i eseve po na ben te zhvillojm dijen ton vetem vahdoni

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: eshte nje pershkrim natyri i bukur por duhet te ket edhe disa elemente te tjera te cilat nuk jan perdorur hiq ne kete pershkrim per natyren kshtu qe duhet te mendoheni mir se qfar po shkruani dhe te beni pershkrimin me te gjat se esht shum i shkurte une nuk e vlerso edhe aq shum ju faleminderit per mirk uptim

Emri: Valdrin
Email: Valdrin.shkodra@hotmail.com
Komenti: Shumm keqqqq Palidhjee

Emri: Nuk Jom Ktu
Email: qashtu_krejt@hotmail.com
Komenti: Shum palidhje

Emri: Jasin
Email: Jasin_shabani@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: SEFADE
Email: sefade_shabani@hotmail.com
Komenti: KY ESHTE NJE HARTIM SHUM I MIRE ME KA NDIHMUAR SHUME

Emri: diona
Email: nysi74@hotmail.com
Komenti: jo nuk e kom kopijuar


Emri: matea tea
Email: tea@hotmail.com
Komenti: me pelqen

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: Ku e ka te miren? Apo se e ke kopjuar dhe ti!!!! Eshte e ngjashme me nje tjeter qe eshte postuar pak me pare. Megjithese ti ne klase te 4 je. Cfar mund te presesh nga ty???

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com