Data e postimit: 2016-02-25 18:19:43
Lexime: 2427
gjejgjeze
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjejgjeze
Autori: Fiorina
Shkolla: Qazim Turdiu
Klasa: 6D
Qyteti: tirane
E-mail: fiorina@yahoo.com


ulet duke qeshur ,ngrihet duke qare!
(kova me uje)

Vepra te ngjashme
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Almira Krasniqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per boren
Ja zilja ra, Kemi hartim. Sa gjallëri, dhe frymëzim. Por për çudi, shikoj nga jashtë, një zog na fton, çukit në xham... Bora e parë, pemët mbuloi. çudi më parë si nuk e pamë. I vogli zog shpejt fluturoi, ti shkojmë nga pas...
Autori: tea lako · Lloji: Poezi personale · Tema: duhani
Nje dem te madh vetes i shkakton ti e nis me te qeshur te tjeret me te qare e perfundojne. vdekja drejt vetes fluturimthi po te vjen S`ja ve veshin te vertetes pastaj zgjidhje nuk gjen. Ndergjegjesohesh vone ahtehere kur kjo nuk vlen! ai tym qe...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nje i verber
Ai ka nje jete nje jete si te gjithe ne por ne syte e tij shfaqen gjithmone re Bashke me panikun ecen neper trotuar koken ngre nga qielli me syte duke qare. Nje bastun prej druri gjithmone e shoqeron behet syte e tij gjithcka i tregon Je...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: E kaluara
E kërkova nëpër mure të vjetra, mes shkarravinash emrin tim të shkruar me shkumësa E kërkova me shpresë mos gjeja, trupin tim prej lecke të baltosur. E kërkova në zall se mos ndoshta jehonën e zërit tim dëgjoja Kërkova në ferrÃ...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: Eqerem Nazif · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Tragjedia e Otrantos (1997)
Shqiperi o Shqiperi C'kohe po jeton ti? Plot me halle anarshi. Thote deti duke qare, Obobo C'tmerr kam pare. Nje anije me gra femije Ne fund te detit eshte perpire. S'kam faj une thote deti, Dikush tjeter njerezit nxiti. A moj Vlore, moj Vlore kr...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha n...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: pse e thu ti vete pergjigjen? ate duhet ta gjejme ne. per kte te kam bo 1 mospelqim.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com