Data e postimit: 2013-12-28 18:54:43
Lexime: 67603
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
Tema: Familja
Autori: Naddina
Shkolla: Bajram Curri
Klasa: 8a
Qyteti: Romaje
E-mail: flatrat_magjike@zbavitu.net


FAMILJA IME

Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata bejne gjithqka per ne .Jane kujdesur per mua qe nga lindja ime.Kane prishur gjumin e tyre ne oret e vona te nates kur kam qare.Babai im ka punuar me ore te tera qe une te hy ne shkolle dhe te marr dije .Punon gjate gjithe dites dhe nates qe nje dite te marr diplomen .Nuk me ka munguar asnjehere as dashuria e babit kur me rrembente me perqafonte dhe me fluturonte lart qe te qeshja.Kjo per ta eshte falenderimi dhe mirenjohja me e mire per gjithqka qe me kane dhuruar.Por une e mbaj ,pergjegjesine e te qenit Moter,jam femija i pare dhe me duhet te marr shembujt e edukimit te me te medhenjeve dhe te jap shembuj per me te vegjlit.
Sjellja dhe Veprimet e mia jane ne menyre direkte pasqyrim ne syte e tyre.
Per mua Familja eshte shkolla e detyrave....themeluar mbi Dashurine...
Shumica prej nesh mendojme se te qenurit afer familjes nuk eshte asgje por e kemi gabim.Familja eshte gjeja me e bukur qe do te mund te ndodhte ndonjehere.
Pa ta do te ishim ...hiç gje .
Ka shume femije atje jashte pa prinder ,qe do te deshironin te pakten njehere ti shikonin ata...Nuk e dine ndjesine e te qenurit nje femije me baba dhe nènè.
Mendoni se mund te jetoni pa ta ,dhe se jeta do te ishte me e bukur vazhdoni por sa koha te kaloje do ju mungojne ditet qe i kaloni me ta.
E sa per mua Familja eshte Universi!
DEDIKUAR :FAMILJES TIME

Naddina ^_^

Vepra te ngjashme
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur n...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Jona Ago · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: gersa · Lloji: Analize letrare · Tema: familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Tregim · Tema: nena
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...




Komentet e fundit!

Emri: ediadi
Email: ediadi@gmail.com
Komenti: very good shm bukur e ke bo edhe une e kam dergu tek shkolla jeme

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: te lumte naddina

Emri: aulonaa
Email: aulonaa-shabani@hotmail.com
Komenti: eshte nje nder veprat me te ukura qe kam lexuar kushdo qe e ka shkruar i lumte It's a very nice

Emri: alma uka
Email: alma uka @hotmail.com
Komenti: shum mir me keni ber pershtypje bravooo❤️❤️❤️❤️😍😍😍😘😘

Emri: edita
Email: edita.gashi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume kjo ese per familjen fmdha Naddina shkroi shum mir per familjen. Te pershendes Naddina.

Emri: edita
Email: edita.gashi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume kjo ese per familjen fmdha Naddina shkroi shum mir per familjen. Te pershendes Naddina.

Emri: KLEISA:::
Email: KLEI@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUM SHUME E BUKUR ESEJA ME E BUKUR QE KAM PARE NDONJEHERE VERTET SHUME E BUKUR. BRAOVOO!!!

Emri: Nina
Email: Nina@girl.com
Komenti: Shumeeee bukur BRAVO !!!! suksese ne te ardhmen 👏👏 Prej meje NINËS

Emri: Ariela
Email: Ariela@gmail.com
Komenti: Shum bukur do te doja te postoja edhe esene time e kam shkruar shume mire, por thjesht do e mbaj per vete hahaha ;)

Emri: Anna
Email: Anna@hotmail.com
Komenti: Mire po te kishe shkruar pak me gjate !!!!


Emri: artjola
Email: artjola33@gemail.com
Komenti: perfundimisht shume keq ...... sepse une e urrej familjen time ........... ata nuk me duan mua .....

Emri: artjola
Email: artjola33@gemail.com
Komenti: perfundimisht shume keq ...... sepse une e urrej familjen time ........... ata nuk me duan mua .....

Emri: ttttttttttttttttttttttt
Email: tttttttttttt@gemail.com
Komenti:

Emri: anita
Email: nbadivuku@gmail.com
Komenti: niceee

Emri: Landa
Email: kaltrinaina345@yahoo.com
Komenti: shumm bukur

Emri: era
Email: era.era@yahoo.com
Komenti: /

Emri: aaaaa
Email: aaaaa.aaaaa@gmail.com
Komenti: Flm shum bash mduhi

Emri: Erisa
Email: erisa2ii@gmail.com
Komenti: wowwwwwwww shume e bukur talent kjo /

Emri: bukuroshja
Email: brusi.2ii@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: djana ana
Email: djanabulica12@live.com
Komenti: mua me pelqen shumsepse pa familje nuk mund te jetojm


Emri: xhoana xhoi
Email: brusi.2ii@hotmail.com
Komenti: shum nice

Emri: visi ove
Email: visi_ove@hotmail.com
Komenti: kot fare

Emri: ela bela
Email: visi_ove@hotmail.com
Komenti: / me plq e vertete eshte ashtu duhet ta duajme familjen

Emri: aurela rexha
Email: egzoniotr@zbavitu.com
Komenti: shummm nice me e mira//ya /

Emri: aurela rexha
Email: egzoniotr@zbavitu.com
Komenti: shummm nice me e mira//ya /

Emri: zime
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: nice very niceeee

Emri: lendi ana
Email: lendiana-shillova@hotmail.com
Komenti: Shum bukur nuk kam lexuar më parë një ese të tillë

Emri: marie
Email: marie32@gmail.com
Komenti: /

Emri: elmë
Email: elmë@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum

Emri: aaaaaaaaaa
Email: ani_kemi@hotmail.com
Komenti: aaaaaaaaaaaa


Emri: Ardita
Email: ardita-alili@live.com
Komenti: Shume bukur te lunge

Emri:
Email: Djellzadre@live.net
Komenti: Flm shum bash neser mduhet

Emri: KooBrrA
Email: kobra@gmail.com
Komenti: BraaVoo AshTuu DuuHeTT:*

Emri: TriiMaxx
Email: trimax@hotmail.com
Komenti: Shumee Bukur Bravooo Ska gje me te mire Nga Familja Bravooo

Emri: Eroni
Email: Bajern_barcelona@live.com
Komenti: Shume bukur te lumte

Emri: Driton
Email: driton.ajrullau@hotmail.com
Komenti: Bravo!Tamam per hartimin qe me duhet neser!!

Emri: helmusii.
Email: helmusii_qa@zbavitu.net
Komenti: Shum mir bash per harrimin qe koe bo neserr(:

Emri: helmusii.
Email: helmusii_qa@live.com
Komenti: Shum bukur tamam per hartimin qe ko me bo neserr (:

Emri: PRINCEZA
Email: barbi_barbi@hotmail.com
Komenti: NE DUHET TA DUAM DHE TA RESPEKTOJME FAMILJEN SEPSE FAMILJA ESHTE PRANE NESH EDHE NE TE MIR EDHE NE TE KEQ

Emri: mmm
Email: nnmmm@hotmail.com
Komenti: bukur


Emri: brisi
Email: brisi@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur dhe eshte e duhura per projektin tim ;-)

Emri: mmmmmm
Email: mirjeta.sherifi@live.com
Komenti: BRAVOO

Emri: armela mela
Email: armelaa.mela@mail.com
Komenti: me plq sh kjo ese sh e bkr

Emri: vajza grindaveze
Email: vajza.grindavece@shqiptare.net
Komenti: bukur

Emri: linda
Email: tini.002@hotmail.com
Komenti: truee

Emri: tung tasht
Email: tung.tasht@hotmail.com
Komenti:

Emri: sona
Email: sona.sona@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Jetmir Iseni
Email: jetmir_i@hotmail.com
Komenti: Familja per mua eshte gjeja me shtrenjte I dua Te Gjithe Ata

Emri: albin
Email: biniboy@ hotmai. com
Komenti: mir

Emri: albim
Email: biniboy@ hotmai. com
Komenti: mir


Emri: argjenda
Email: argjenda @ hotmail . com
Komenti: shum mir

Emri: argjenda
Email: argjenda@ hotmail . com
Komenti: shum mir duhet me dasht familjen e sa i perket ty boosi kishe veq budalla e shenon ashty

Emri: NIKI
Email: niki@bl.com
Komenti:

Emri: Leonora
Email: nora.lori@hotmail.com
Komenti: teper mir

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: bosi
Email: bossi-@gamil.net
Komenti: Shum keq

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir duhet ta duam familjen

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir e ki duhet me dasht familjen

Emri: olisa
Email: olisaa-@hotmail.com
Komenti: Shum mir duhet ta duam familjen

Emri: denada ada
Email: denadazeka13@live.com
Komenti: /


Emri: fjolla miftari
Email: fjolla.xone@live.db
Komenti: te dua mami babi

Emri: egzona fetai
Email: EGZONA.FETAI@HOTMAIL.COM
Komenti: e dua familjen time

Emri: lucio
Email: lililili@yahoo.it
Komenti:

Emri: Jurgen Cobo
Email: jurgencobo789@yahoo.com
Komenti: Shume mire

Emri: pppppppppppppppp
Email: Paola SHatri@yahoo.com
Komenti: llllllllllllll

Emri: djana ana
Email: djali.grindavec@shqiptar.eu
Komenti: 19

Emri: djana ana
Email: djanabulica12@live.com
Komenti: 3+4=7



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com