Data e postimit: 2015-10-31 14:12:52
Lexime: 4794
per te qeshur
Lloji: Anekdota
Tema: per te qeshur
Autori: ema
Shkolla: 31 korriku
Klasa: 8
Qyteti: burrel
E-mail: emaema@yahoo.com


mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ?
ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty.
pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe .
beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ?
trenin, ju pergjigj burri
beni i tha: po te doli biciklete do ma japesh mua.


SHPRESOJ TJU BEJE PER TE QESHUR

Vepra te ngjashme
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: treni
-Vizatojeni trenin duke ecur!- u kish thënë mësuesja nxënësve. Beni vizatoi vetëm binarët. -Ku është treni?-pyeti mësuesja. -Qe sapo kaloi,-qeshi Beni.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Alea Bella · Lloji: Ese filozofike · Tema: Bukuria konsumuese
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per c...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: mesimi
eshte dreke dhe vajza po kthehet nga shkolla gjithe gezim. sapo futet ne shtepi i thote mamit: mami une sot iu pergjigja e para pyetjes se mesueses. te lumte te keqen mami, po per cfare te pyeti mesuesja? na pyeti se kush ka ardhur i PApergatitur ne shk...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...




Komentet e fundit!

Emri: frenis
Email: frenis@hotmail.com
Komenti:

Emri: albesa
Email: albesa@hotmail.com
Komenti: Aspak per te qeshur

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: jjooo nuk eshte per te qesh dislike

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: jjooo nuk eshte per te qesh dislike

Emri: frensis
Email: frensis@hotmail.com
Komenti: o ema a nga burreli je ti?? ne qofte se po te cila klase e tete je??

Emri: albin
Email: albin@hotmail.com
Komenti: po po po ti a e di ku e ke mar kto pej orhanit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com