Data e postimit: 2015-05-16 16:03:12
Lexime: 4001
kush e gjen
Lloji: Gjeegjeza
Tema: a e gjeni dot
Autori: megi dhe fatime
Shkolla: zemblak-belorta
Klasa: 8-te
Qyteti: korce
E-mail: megifatime@gmail.com


skenderbeu e ka te gjate,
e kane burrat e perdorin grate.kush eshte?



ai qe e prodhon njere e perdor ne jete,
ai qe e ble nuk e ble per vete,
dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte?



me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte?



I pata dy pata +dy pata qe i pata,sa pata i pata?


ku bluhet mjelli?kush e gjen?



nuk eshte vellai im,nuk eshte motra ime,por ka lindur nga nena dhe babai im.kush eshte?

erdhi nje i huaj ne tirane dhe tha:
-te gjitha gjuhet i di:anglisht,frengjisht,italisht....vetem shqipisht nuk di.
gjeni thelbin e kesaj.

Vepra te ngjashme
Autori: QAMIL · Lloji: Gjeegjeza · Tema: HISTORIA
I THOT PATA PATES PO TE VINE DHE KAQ SA NE PO TE VI DHE GJYSMA PO TE VI DHE CEREKU SA PATA BEHEMI
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeagjeze
Kush derrmoi otomanet Turperoi Sulltanezine Kush bashkoi SHqipetaret Dhe nderoi Arberine GJERGJ KASTRIOTI(SKENDERBEU)
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevë Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri qerpikun në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër të shiqova Humb...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...




Komentet e fundit!

Emri: vajza anonime
Email: vajzashqiptare@yahoo.com
Komenti: 1.. mbiemri 2...arkivoli 3...emri 4...2 pata 5... mjelli nuk bluhet 6... ti 7...hahah ai shqip po flistee ... gjithsesi jam 100% e sigurt qe jan te saktaa ..

Emri: iksi
Email: iks.ypsilon@alfa.beta
Komenti: 1.ka*i 2.arkivoli 3.organizmin 4.pese pata 5.ne koken tende se mielli i bluar eshte 6.ti vete 7.i huaji tamam e ka pasi ai nuk eshte shqipetar, nuk jeton ne shqiperi dhe nuk e ka per detyre te mesoje gjuhen shqipe, ai mund te jete thjesht nje turist.

Emri: kevin
Email: keviinmustafaj1@yahoo.com
Komenti: po kjo e parafundit kush eshte

Emri: kevin
Email: keviinmustafaj1@yahoo.com
Komenti: ajo e para eshte mbiemri

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: Po ti mi ku e di qe skenderbeu e ka pas te gjat? Kush ja kish matur????

Emri: ana
Email: ana@gmail.com
Komenti: jan shm te veshtira



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com