Data e postimit: 2013-01-03 08:26:18
Lexime: 6874
babi im
Lloji: Hartim
Tema: babi im i dashur
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi jeten time babi te dua shume edhe pse jam ne kl 4 une i kam 9 vite po e shkruaj kete per babin tim te dashur

Vepra te ngjashme
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Babi im
PĖR TY BABAI IM Babai im i dashur gėzim kurr s,ke pėrjetu, unė bija jote Ardita, kėto fjalė t,i kam kushtu. Jetova pa shijuar gėzim as pa mė tė voglėn pasur, familjes sonė tokėn tė tėrėn na kishte rrėmbyer shkjau i zi... Nga...
Autori: girl... · Lloji: Poezi personale · Tema: babi im
Sa lind dielli e hapet qielli syte e babit me kujtohen shikoj qiellin anembane babi im rete shperndan ai eshte liqeni im lotet e tij sjellin gezim ai eshte babai im kur une qaj me jep perqafim kur une qesh me sjell me shume gezim ...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mamaja dhe Babai im
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na ben ...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: drin balidemaj
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...




Komentet e fundit!

Emri: adla
Email: adla@live.com
Komenti: me duhet nje hartim me i gjat temaabi im....me ndimoni ju lutem

Emri: azemina
Email: azemina-ismaili18@live.com
Komenti: sa shuemm te dua o baabi im mallkuar kjo largesi qe ma ndan shpirtin tim

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: shum bukur!!!

Emri: mara
Email: marawislon@yahoo.com
Komenti: ceshte ky perskrim pa kuptin je dobet

Emri: mara
Email: marawislon@yahoo.com
Komenti: ceshte ky perskrim pa kuptin je dobet

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: une vetem pata eshire ta shkruaj sepse e vertet eshte

Emri: kritika
Email: kritizer@hotmail.com
Komenti: O jo jo boll me. Eshte mekat te lejohen te tilla shkrime ketu.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com