Data e postimit: 2017-10-31 16:53:53
Lexime: 2289
GJEJENI
Lloji: Gjeegjeza
Tema: HISTORIA
Autori: QAMIL
Shkolla: NIMETE PROGONATI MEMALIAJ
Klasa: 9A
Qyteti: MEMALIAJ
E-mail: MARIMALKA12@GMAIL.COM


I THOT PATA PATES PO TE VINE DHE KAQ SA NE PO TE VI DHE GJYSMA PO TE VI DHE CEREKU SA PATA BEHEMI

Vepra te ngjashme
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Gjysma e gjysmës ,prap mbetet gjysmë !
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Agim Ramadanit Arqitekt i fitores Prijës nëpër beteja Për armikun tmerr Për luftëtarët guxim ...
Autori: ledia · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
E trishtuar T’kam dasht me zemer t’kam dashur me shpirt Qe ti prej meje do me ik kurr nuk e kam dit Nje zemer e pata dhe ate ta fala Ma more ma theve dhe per jet ma ktheve Me fjal me the te dua Me zemer me the sje per mua Dua te shkoj Dua te...
Autori: Melisa Rahimaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ndarjen e femijes nga mesuesja
Kujtoj mesuesen, Diteve te mesimit, Fjalet e saja, Te bukura mallengjimit. Mesimet e saja, Te shkurtra e te gjata, Kurr sdo te harroj, Mesuesen qe pata.
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Fadil Nimanit Maje bjeshke ku zbardh dëbora Zbret Fadili me lirinë Afër përroit dhe vërrinit Fadil Nimani trim i trimit Në shumë ...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Luan Haradinaj Si një luan,luftonte Luani Për liri kurr su ndali Heroizmin në luftë e tregoi Robërinë nga pushtuesi dot se duroi Ishte trim I pamposhtur Në fushë të zjarrit ,e t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com