Data e postimit: 2017-11-10 17:08:17
Lexime: 2857
Eshte apo nuk eshte
Lloji: Gjeegjeza
Tema: Gjeagjeze
Autori: Eva Hysaj
Shkolla: Veri Gjata
Klasa: 5
Qyteti: Lumas
E-mail: alevhysaj@hotmail.com


Kush derrmoi otomanet
Turperoi Sulltanezine
Kush bashkoi SHqipetaret
Dhe nderoi Arberine


GJERGJ KASTRIOTI(SKENDERBEU)

Vepra te ngjashme
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevë Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri qerpikun në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër të shiqova Humb...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Besalb Kërçuku · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 Vjetori i Shqiperise
100 vjetori po afron… I madh e I vogel po gezon Qe nga lashtesia e gjer me sot Trimat qe rane per liri do te kujtojne. Cdo pellembe te tokes shqipetare, Trimat me gjak e lane. Trima te shumte ka nxjerre kjo toke E me gishta ti numeroje, perser...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse ke prishur pyllin ,ke dëmtuar shëndetin tënd ! 2.Fëmija tregon të vërtetën sic është ! 3.Premtime shumë ,e punë pak ! 4.Ai që beson shpejtë,mashtrohet lehtë ! 5.Kush pëson mëson,kush mëson nuk pëson !
Autori: Ajdi Hasekiu · Lloji: Anekdota · Tema: vajzeria
tak tak! kush eshte aty? benzina. benzina kush? Mos i hidh benzine zjarrit!




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur kjo gjeegjeza te lumte!

Emri: Anastasia Molla
Email: anastasiamolla@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur kjo gjeagjeza te lumte

Emri: sappele
Email: sappelle@hotmail.com
Komenti: banal



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com