Data e postimit: 2014-08-02 13:58:41
Lexime: 2841
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Punësimi është jorgani i të varfërve !


2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !

Vepra te ngjashme
Autori: Edvalo Toraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Miqësia
Të kesh një Miqësi , është një lumturi. Shakatë në miqësi janë pafund, shaka që nuk gjenden kurrkund. Vetëm në miqësi ndihesh i plotë, sepse si kjo miqësi nuk ka në botë, ajo të ofron gëzim e jo lotë.
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtet...
Autori: :p · Lloji: Thirrje · Tema: shoqeria
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Populli dhe varferia
Mjerim o mjerim i mallkuar asnjëri nuk të ka dëshiruar po ti këmbëkryq u ule në cdo shtëpi dhe fale vetëm varfëri S’ka bukë,s’ka punë s’ka para,asgjë s’ka vetëm vuajtje,varfëri dhe lot në sy për cdo fëmi ...
Autori: ketjola · Lloji: Fjale te urta · Tema: njeriu
shtri kembet sa ke jorganin
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndihmoni të varfërit!
Ndalo së ngrënri, vet o Njeri! A nuk të vjen keq, për këta fëmijë, që po lypin në varfëri, veç për pak ushqim, për të shuar ktë uri. Kjo varfëri, që po pushton botën, ne duhet ta ndalojm, të japim kontributin tonë, aq sa kem...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com