Data e postimit: 2013-01-15 15:26:37
Lexime: 10063
Miqësia
Lloji: Thirrje
Tema: shoqeria
Autori: :p
Shkolla: arben broci
Klasa: 11 11
Qyteti: tirane
E-mail: mirelamata@hotmail.com


Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!

Vepra te ngjashme
Autori: Edvalo Toraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Miqësia
Të kesh një Miqësi , është një lumturi. Shakatë në miqësi janë pafund, shaka që nuk gjenden kurrkund. Vetëm në miqësi ndihesh i plotë, sepse si kjo miqësi nuk ka në botë, ajo të ofron gëzim e jo lotë.
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtet...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Punësimi është jorgani i të varfërve ! 2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !
Autori: butrint dana · Lloji: Ese filozofike · Tema: vjeshta
Vjeshta është stinë shumë e bukur.Gjatë kësaj kohe peisazhi bët madhështor. Gati çdo fletë e çdo peme bëhet me ngjyrë të artë,të kuqerremte dhe të portokalltë. Unë jam i sigurt në fshatin tim vjeshta është më e mahnitshme se në f...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: kasandra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet? ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fjale te urta · Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Merre jetën ashtu si të vjen. 😊 Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë. 😊 Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë 😊 Me një lule s'vjen behari. 😊 Fillimi i mbarë,gjysma e punës. 😊 Argumentat duhen p...




Komentet e fundit!

Emri: blerina
Email: blerina|_berisha@live.com
Komenti: tem per miqsin

Emri: lili
Email: lili@yahoo.com
Komenti: jane fjale pa kuptim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com