Data e postimit: 2014-07-27 23:01:10
Lexime: 4835
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1. Nuk duhet që të tjerët të mbjellin ,e ti të korrësh !

2.S'bën që vetë të shkruash ,e të vulosësh !

3.Nga shumë gëzime del hidhërimi,nga shumë hidhërime del gëzimi !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi i tepërt ,në fund del gëzim !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse fitimi mes dy njerëzve ndahet keq,ajo punë shkon për dreq ! 2.Gjarpëri i helmueshëm të helmon ! 3.Hidhërimi breh shpirtin ! 4.Turpi është për të gjallët,e jo për të vdekurit !
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...




Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke kto te tria per mua ti . kto ishin the best



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com