Data e postimit: 2014-08-04 15:21:43
Lexime: 4230
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Hidhërimi i tepërt ,në fund del gëzim !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Nuk duhet që të tjerët të mbjellin ,e ti të korrësh ! 2.S'bën që vetë të shkruash ,e të vulosësh ! 3.Nga shumë gëzime del hidhërimi,nga shumë hidhërime del gëzimi !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse fitimi mes dy njerëzve ndahet keq,ajo punë shkon për dreq ! 2.Gjarpëri i helmueshëm të helmon ! 3.Hidhërimi breh shpirtin ! 4.Turpi është për të gjallët,e jo për të vdekurit !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.I fortë është ai që përmbahet nga zemërimi !
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: filozofike
? ? ? ? ? Menquri apo budallallëk ? Virtyt apo ves ? Respekt apo nënvleftë ? Punë apo pushim ? Gëzim apo hidhërim ? Forcë apo frikë ? Mizori apo liri ? Dashuri apo llaftari ? Zëmbak apo gjak...?!
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jeta Jeta Nis e bukur Ndesh në bariera Dhe hidhërim Jeta Vazhdon Nëpër brenga Dhe arrin m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Mësohu Mësohu të jetosh Mësohu të sfidosh Mësohu të gëzohesh Mësohu të hidhërohesh Mëso ! Se duke mësuar mësohesh
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com