Data e postimit: 2020-04-01 17:11:42
Lexime: 2915
analize Kenget e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Tema: atdheu
Autori: nejda
Shkolla: turgut ozal
Klasa: XIG
Qyteti: tirane
E-mail: nejdameka@gmail.com


-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e
Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore.
-Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset për luftë.Pas kthimit nga luftas,një tërmet
rrafshon Shkodrën (zgjidhje artificial nga poeti) dhe duket sikur zhduk hendekun klasor midis dy të
rinjve që tani janë të varfër.
-Dy të dashurit martohen, gëzohen me një fëmijë dhe kalojnë një periudhë të shkurtër
lumturie,
-Por gjithçka merr fund me vdekjen e fëmijës dhe më pas dhe vdekjen e Rinës nga
hidhërimi.Heroi i mbetur vetëm vajton për lumturinë e humbur dhe brengoset që se kreu detyrën
ndaj atdheut.
-Në fund, niset prapë në luftë dhe vritet duke mbrojtur qytetin e tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Ndihmoni të varfërit!
Ndalo së ngrënri, vet o Njeri! A nuk të vjen keq, për këta fëmijë, që po lypin në varfëri, veç për pak ushqim, për të shuar ktë uri. Kjo varfëri, që po pushton botën, ne duhet ta ndalojm, të japim kontributin tonë, aq sa kem...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Migjenit Fëmijët e varfër E brengosen thellë Mjerimi i egër Nuk e la të qetë Shkr...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: joana dedaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: don kishoti
Për të kuptuar Don Kishotin e Sanço Pançën, duhet të kuptojmë mirë klasat shoqërore spanjolle prej të cilave kanë lindur, domethënë klasën e aristokratit të vogël, nga njëra anë, dhe klasën e fshatarit të varfër e të paditur, nga ana...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhuna Sa herë e dham jetën Për këtë mëmëdhe Sa herë që nevoja Për të u bë pre Nga kjo plaku i shkretë S'e shijon pleqërinë Dhe fëmija i vogël S'e shijon fëmijërinë E nëna e plakur Me sy të përlotur Veshur me të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Lojrat e Fëmijëve Nisën lojën fëmijët Luajnë pa nda Qeshin bërtasin S'ka kush që i ndan Ngado që shkojnë E duan njëri-tjetrin Kurrë se harrojnë Qastet më të bukura bashkë i kalojnë Vrapojn...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com