Data e postimit: 2014-07-06 14:56:25
Lexime: 5382
Thënie dhe mendime
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1. Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime !

2.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithmonë kërko më shumë nga vetja !

3.Gjithmonë nga të këqijat, mundohemi që ta nxjerrim një të mirë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithnjë kërko më shumë nga vetja ! 2.Cdo herë njeriu duhet ta gjejë rehatinë shpirtërore ! 3.Njeriu i pa ditur ,është sikur njeriu i egjër ! 4.Fytyra e zezë s'pastrohet dot ...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Leonita Berisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nënë
Nënë Fjalë më të ëmbël se kjo nuk ka Fjala “NËNË“ të bënë krenar Nga do që shkoj të mendoj Asnjëherë s‘të harroj Më mësove, më edukove Në çdo lotë më gëzove Nëna ime më e mira bë botë T‘mirat e kësaj bot...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Ditelindja e nenes(ne shumes)
Mbretëresha jone gezuar ditelindjen. Të urojme edhe 💯 vite të tjera, të lumtura, të mbushura plot dashuri, fat, e mbarësi. Ti e di që për ne je shtylla e jetes, dhe na ke ndejtur pranë gjithmonë, na ke këshilluar na ke mesuar, na ke kritiku...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie te ndryshme
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..! Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Bukuria nuk zgjat gjithmonë,dituria cdo herë qëndron !
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.fel@tre.net
Komenti: 2 dhe 3 me pelqyen dhe jane te verteta, por e para eshte e gabuar, pasi zoti te shperblen per gjithcka. sa te mira ke bere aq shperblime pozitive te jep dhe e kunderta.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com