Data e postimit: 2014-04-24 19:13:22
Lexime: 4958
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Vuajtjen e mposhtë puna !

Jeta vazhdon me brenga dhe arrin majat !

Nuk është njerëzi të fyesh fëmijën !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jeta Jeta Nis e bukur Ndesh në bariera Dhe hidhërim Jeta Vazhdon Nëpër brenga Dhe arrin m...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vuajtjës Vuajtja Sjell pikëllim Për jetimin Për dembelin Sjell djerrësi Vuajtjen ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta vazhdon
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u merzit se jeta o sfid, çdo gjo çka t bojsh me forcat e tua duhet me i arrit.E mos Mendo me u ndal, Perveç zotit kerkuj Mos ju fal,mos loj ...
Autori: ADELAJDA PRENGA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndyshimi i koherave
Metamorfoza! Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone. Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese e Maturës Shtetërore 2021
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e para sme ngjan e vertete e dyta edhe ndoshta e treta edhe po edhe jo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com