Data e postimit: 2013-03-28 18:53:51
Lexime: 17413
Moda eshte e rendesishme per te rinjte
Lloji: Ese vleresuese
Tema: moda,te rinjte,
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: wonder.love.you@gmail.com


Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ‘ka dalë nga moda’.Por fjala ‘modë’ në ditët e sotme zë një hapësirë më të madhe,jo vetëm si term,por edhe në jetën e njerëzve.Moda ndiqet kudo dhe nga çdokush,nga njerëzit më të thjeshtë,deri tek ata që janë më të pasur.
Për të rinjtë e sotëm,moda është ajo që ata mendojnë se u jep atyre një status të veçantë në shoqëri.Moda për ta s’është vetëm një mënyrë të veshuri që ata e ndjekin me pasion,por edhe një mënyrë që përdoret për të shfaqur personalitetin e tyre,për të treguar veten dhe për të lënë tek të tjerët një përshtypje të mirë.72% e të rinjve e konsideron modën esenciale në jetën e tyre.Gjinia femërore është ajo që është më e dhënë pas modës.Vajzat e sotme ndikohen shumë në mënyrën e të veshurit nga këngëtaret apo aktoret e tyre të preferuara,dhe ndjekin me zellshmëri revistat e modës që dalin muaj për muaj,ose bëjnë çmos të blejnë rrobat që veshin modelet e kopertinave.Shpesh herë,atyre nuk u pëlqen kur shoqet e tyre ose dikush tjetër veshin një gjë të ngjashme me to.Unë e shoh këtë dukuri edhe në shoqërinë tonë.Moda për adoleshentët dhe të rinjtë e sotëm është diçka që ata mendojnë se I definon dhe që nga njëra anë është e vërtetë.Një paraqitje e mirë,tregon në një farë mënyre edhe personalitetin tënd,ashtu siç do të tregonte një paraqitje jo e mirë dhe ekstravagante,natyrën jo dinjitoze dikujt.
Por duhet thënë edhe se ka mjaft probleme në rininë e sotme për sa I përket mënyrës së të veshurit.Çdo kush duhet të jetë I lirë të vishet si ai ndihet më mirë dhe të mos ndikohet nga shijet e të tjerëve.Shumë vajza mendojnë se moda është gjithçka dhe ulin poshtë çdokënd që nuk vishet në të njëjtën mënyrë me to dhe nuk ndjek modën.Fundja,jo çdo njeri ka mundësi të barabarta me të tjerët,dhe për ta moda është gjëja e fundit për të cilën ata duhet të shqetësohen.Interesimi I madh I këtyre të rinjve për moden,ka bërë që në shoqërinë e sotme t’u jepet më shumë vlerë gjërave që janë sekondare dhe sipërfaqësore,dhe të mos ngrihen lart vlerat e larta morale.Fundja,këpucet e larta apo xhinset Dolce&Gabbana nuk do të të nxjerrin faqebardhë në jetë.Synimi I stilistëve më të famshëm,ka qenë që të rinjtë të mësojnë të vishen thjeshtë dhe bukur,dhe të mos harrojnë se eleganca nuk qëndron te takat e larta dhe se bukuria e vërtetë qëndron te gjërat joperfekte.Marc Jacobs ka thënë se aksesori më I bukur që mund të vërë një vajzë,është buzëqeshja e saj.
është normale që moda zë një vend shumë të rëndësishëm për të rinjtë,dhe se mënyra e të veshurit tregon një pjesë të elegancës sonë,por që kjo elegancë të arrihet plotësisht,të rinjtë duhet të fokusohen te gjërat e vogla dhe të thjeshta të personalitetit të tyre,ato gjëra që nuk kanë për të dalë kurrë nga moda.

Vepra te ngjashme
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshir...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...




Komentet e fundit!

Emri: QyshDushhTi
Email: qyshpothu@gmail.com
Komenti: JooBashhMir

Emri: elgi
Email: elgielgi5010@gmail.com
Komenti: faqe shume e mire

Emri: dion
Email: dion.statovci@gmail.com
Komenti: /

Emri: ola
Email: ola.g@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com