Data e postimit: 2018-02-23 16:49:21
Lexime: 7026
leter babait
Lloji: Ese vleresuese
Tema: babai
Autori: enxhi
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 8
Qyteti: tirane
E-mail: enxhisaka2000@gmail.com


I dashur baba
Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sillem mire me ty,por me beso nuk e bej aspak me qellim.Askush nuk eshte perfekt dhe te gjithe bejme gabime ndonjehere,megjithese une me shume se te tjeret.Ndonjehere une bej shume gabime por ti gjithnje me toleron e ben "nje sy qorr e nje vesh shurdh" ndaj shume gbimeve te mia.Ti gjithmone perpiqesh te me fusesh ne rruge te drejte dhe me jep keshilla qe ndonjehere une i marr per keq.Virtyti yt me i madh eshte durimi,megjithese kohet e fundit ke filluar ta humbasesh me shpesh se heret e tjera.E di qe je vazhdimisht ne stres per te ardhmen time por te kerkoj te qetesohesh pak dhe te çlodhesh.Shpesh vjen i lodhur ne shtepi dhe mundohesh ta fshehesh por une te kuptoj shume mire.Ti je shume i kujdesshem ndaj nesh madje me shume se mami.Keto kohet e fundit kemi pasur disa probleme financiare dhe me beso jam munduar tju ndihmoj me sa mundem.Ndonjehere pyes veten ne e di sa shume te dua.Ne nuk ia shprehim njeri-tjetrit shpesh por shpresoj ta dish se te dua pafundesisht dhe se je gjithçka per mua.
Me dashuri vajza jote...

Vepra te ngjashme
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: soana koleci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqja
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej det me dallge qe ndonjehere kalojme pengesat e ndonjehere jo , ndonjehere e mundim e ndonjehere e mund e ndonjehere humbim. Paqja eshte ...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...




Komentet e fundit!

Emri: enxhi
Email: enxhisaka2000@gmail.com
Komenti: shpresoj tju pelqej!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com