Data e postimit: 2019-02-17 23:32:05
Lexime: 5206
Per ty,mami
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mami
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com


Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga momenti kur kam lindur ke qene prane meje duke u perkushtuar mbi mua,me ke ushqyer,me ke mesuar te flas,me ke rritur me plot dashuri me endrren per te me pasur nje dite krahun tend te djathte,mikeshen tende te ngushte,bashkeudhetaren tende deri ne fund te jetes dhe ja ku me ke sot.Jam rritur dhe jam gati te te qendroj prane deri ne frymen e fundit.Gjate gjithe ketyre viteve ti ke qene inspirimi im,fuqia ime,ke qene nje shembull per mua.Je nje mesuese e shkelqyer per mua qe me ke lejuar te shoh pertej pasioneve,pertej dimensioneve dhe te kuptoj se sado rrugeve te endem,kudo qe te sillem une do te kthehem perseri tek prehri yt ku shtrihet parasja per mua.Do kthehem tek ajo e cila me mbajti per nente muaj ne barkun e saj dhe me deshi pa me njohur akoma,duroi dhimbje te padurueshme derisa une nxora koken ne boten e se vertetes e me rriti me stermundime per vite me rradhe duke qene gjithmonegjysma ime tjeter dhe me shnderroi ne kete qe jam sot.Une te kisha ty udherrefyese ne cdo cast,vazhdoj te te kem akoma por deshiroj qe ne nje fare menyre te ta kthej te pakthyeren qe ke bere per mua.Dua te jem bashkeudhetarja jote deri ne fund e ne rast se humbasim rrugen,te premtoj qe do ecim bashke qofte edhe drejt fundit.Faleminderit qe je mami im,moj grua e nderthurur me copeza mrekullie dhe rreze shprese,me sakrifice dhe dashuri.Shpesh me thua qe jam lumturia jote e pare por une te falenderoj ty qe je lumturia ime e pare dhe e fundit.Jam e bekuar qe jam vajza jote!Te dua shume!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Luis😥
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...




Komentet e fundit!

Emri: briada
Email: adi.bruna@hotmail.com
Komenti: sa e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com