Data e postimit: 2019-02-03 21:06:42
Lexime: 22329
Medea
Lloji: Analize letrare
Tema: Analizë e figurës së Medeas
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e tij.Ai vë në provë ndjeshmërinë e shoqëri.Nëpërmjet Medeas Euripidi shtron pyetje nëse mundrt audienca të dojë nje personazh në integritet dhe pa doza euforie.Medea është mjaft kontradiktore me veten dhe gati hipokrite.Ajo shfaq personalitete të ndryshme që në thelb takohen.Fillimisht paraqitet si nje femër e bukur dhe pasionante.Ajo dashuron plot me zjarr Jasonin.Por kur tradhtohet nga ai,e gjithë ndjenja e dashirisë mbizotërohet nga urrejtja e skajshme.Medea shkon deri në atë pikë sa vret fëmijët e saj në shenjë hakmarrje.Ajo është nje grua egoiste dhe krenare që nuk vë asgjë tjetër mbi parimet dhe qëllimet e saj.Edhe nëse mund të humbasë gjithçka.Medea është një figurë revolucionare që ndryshon nga figurat e tjera mitologjike femërore.Ato i nënshtrohen fatit të caktuar nga pushteti maskilist .Ato janë fataliste dhe të dorëzuara.Këto femra janë të detyruara ti binden vullnetit të shumicës.Ndërsa Medea nuk është aspak si ato.Ajo kishte një personalitet të fortë dhe shpirt të lirë.Medea merr vetë në dorë fatet e saj.Me revoltën që ajo bën,Euripidi kërkon të ngrejë krye mbi padrejtësitë e kohës.Prandaj e shtyn atë drejt asaj forme absurde dhe të shëmtuar hakmarrjeje.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Odeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza e personazhit të Franc Kafkës
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...




Komentet e fundit!

Emri: ashukshu
Email: ashukshu12@gmail.com
Komenti:

Emri: adelazuna
Email: adelazuna@gmail.com
Komenti: hello kush do rehatim ne shtepine time??? ndihmoj ne detyrat e ketij lloji por dhe shuuuuume sherbime te tjera...me shkruani ne email,do ju japi adresen time ose do te vij ne adresen ku ju kerkoni... me falni,persa i perket analizes me duket e shkelqyer

Emri: salva puci
Email: salvapuci@gmail.com
Komenti: kjo detyre eshte ,out of normal. Perderi sa ti nxjerr ne internet nje detyre ajo duhet qe te jete e shkelqyer.Ka shume gabime ne te ,nuk po flas per apo drejtshkrimore. pike se pari une nuk shoh strukture ne te, se dyti hyrja eshte mjaft e gabuar pasi ajo duhet te behej me permbledhese ndoshta nje fillim ne lidhje me euripidin. se dyti ne kete ''analize'' qe me shume me duket si nje e se e paqartesuar nuk ka nje mbyllje...besoj qe kushdo qe shkruan se rishkrimi i se njejtes idiotesie do ishte nje rreptesi maramendese do thonte nje idiotesi pasi ky shkrim shuuuuummmeeee mahnites eshte nje turp per letersine. nuk e konceptoj dot se si nje shkrim i shkrurter pa asnje pike lidhje mund te perkufizohet si VEPER LETRARE??????????????? SHUUUUUUMEEEEEE TURPPPPP PER FAQN DHE PER SHKRUESIN E KESAJ GJESE PA EMER NGA UNE

Emri: jimin
Email: jhslovs1@gmail.com
Komenti: te lutem beje me strukture

Emri: eri
Email: erjonkurti64@gmail.com
Komenti: tpakten na hyjne ne pune

Emri: sara
Email: sarahoxha1998@gmail.com
Komenti: kjo nuk eshte analize letrare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com