Data e postimit: 2018-11-27 20:24:39
Lexime: 4988
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Atdheu
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur gjallë shpresa dhe besimi.Kombi ynë dallon goxha nga popujt e tjerë.Shqiperia ka tradita te larmishme qe dallojne nga njera tjetra.Bashkejetesa fetare,besa,dhe nderi janë zakone që krenohet çdo shqiptar me.Popullit tone i jane bere padrejtesi,por kurrë nuk e ka ulur kokën.Me pushkë e penë,ai i tregonte vendin çdo armiku.Brezi ynë duhet që të ketë më shumë respekt dhe të vlerësojë në maksimum kontributin e rilindasve dhe të parëve tanë.Nëse ne jemi shqiptarë që flasim shqip dge kemi një flamur kuq e zi,kjo është falë tyre.Në ditët e sotme,shqiptarët jetojnë të ndarë dhe të shpërndarë.Unë e konsideroj fyerje antikombëtare që të krijojmë diferencime mes shqiptarësh.Qoftë kosovar,verior,katolik,mysliman ne gjak shqiptari na rrjedh.Sot,Shqiperia eshte nje shtet i varfer, me problematika të mëdha.Por që të gjithë ne mund të kontribuojmë që Shqiperia të jetë një vend më i mirë.Duke punuar fort për të ardhmen e kombit.Duke i sjellë prosperitet në vazhdim.Dhe duke ushqyer brezat që do vijnë me ndjenjën e atdhedashurisë dhe të patriotizmit.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria Nuk ndyhet flamuri shqiptar Se me gjak brez pas brezi e kemi larë Mijëra vite i kemi rrënjët Në këtë tokë Kemi qenë të parë Nuk ka se...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Andreea Apetri · Lloji: Hartim · Tema: Lojërat Olimpike
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga l...




Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti:

Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com