Data e postimit: 2012-09-05 16:20:48
Lexime: 6737
jetojme te dy ne nje qytet
Foto
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Autori: nida
Shkolla: emin duraku
Klasa: 9a
Qyteti: gjakove
E-mail: adonidabytyqi@hotmail.com


Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!!
Sa herë jam vendosur si statujë në qoshen e rrugës andej nga gjithënjë kaloje ti duke të pritur dhe duke u bërë gadi që çdo fjalë që kisha shkruajtur në letër dhe që e kisha mësuar përmendësh, të ta them, sa e sa herë i kam përsëritur ato fjalë, sikur po mësoja tekstin për rolin kryesorë në tragjedin e jetës, tragjedin e jetës sime?!
Vitet kaluan dhe letra e shkruajtur për ty u zverdh, sikur u zverdh edhe dashuria jonë!
Letra mbeti letër, kurse dashuria u shua me vjeshtën e parë, atëherë kur lotët e mi u bënë një me shiun e asaj vjeshtë të akullt që më ngriu zemrën dhe më piu gjakun nga dejet e enjtur, ah ajo vjeshtë!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Ky shi"
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndonjëherë…sikur … Fjalë që na rrethojnë, Këto zemra dinë veç këtë gjuhë, Na lejoni ti themi këto fjalë, Jemi fëmijë kemi ëndrra, Kemi...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Denis · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi dashurie
Dashuria Nëse mëkat qenka dashuria Atëherë jeta nuk paska vlerë, E ç’më duhet mua dielli Kur dimër do të kem edhe në verë! Kurse pasqyrën do ta thej fare Dhe veç sytë e zemrës do ti lexoj, Mund të më vrasin, shpirtin t...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: L · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pema në vjeshtë
E hodhe mantelin tënd si valë e bardhë u hap mbi det si këmishë nate e lëshove mbi Tokë Dhe trupit tënd vjeshta i imponoi lakuriqësinë Ç'statujë e bukur je njerëzit e shkujdesur shkelin mantelin tënd




Komentet e fundit!

Emri: bektesh
Email: sykaltroshja-boss@hotmail.com
Komenti: krejt budallski e paske shkrue

Emri: megi
Email: megi.roshi@hotmail.com
Komenti: shum e papame yll fare bravo nida

Emri: vanessa
Email: nisanesi@hotmail.com
Komenti: thinc

Emri: vanessa
Email: nisanesi@hotmail.com
Komenti: ;00)0



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com