Data e postimit: 2013-05-30 20:38:16
Lexime: 14719
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Në pritje të së vërtetës
Autori: Rilind Krasniqi
Shkolla: Ali Hadri
Klasa: X3
Qyteti: Pejë
E-mail: linndi_@hotmail.com


Në pritje të së vërtetës

E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat. E vërteta ka humbur. Jemi duke e pritur të vërtetën qe nuk vie si një autobus në stacionin e trenave. Rruga për të vërtetën është e gjatë sa një shinë e trenit, një rrugë e pafundme. Siq thot një shkrimtar i njohur shqiptar ; "Kush ngutet, mrrinë ma shpejt". Kjo thënie e spjegon ne një mënyre karakteristike të vërtetën për të vërtetën. Pragu i derës të së vërtetës është humbur. Shpresa për të vërtetën është si një specie në zhdukje, si një RC Cola pa kapak, e cila po te shkundet, derdhet, dhe nuk mund të hyjë më në punë. Pa të vërtetë nuk kemi jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtetÃ...
Autori: Arteida · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve të përditshmërisë.Kur merrja frymë ajrin e pastër të natyrës, unë dashurohesha në vehtën time.Jetova në kulmet e shtëpive të rrënuara nga dhi...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Kuptimi i silogjizmit
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të arritur në një konkluzion të saktë. Ky term vjen nga fjalët greke "syllogismos" që do të thotë 'lidhje e përbashkët'. Silogjizmi përmban tr...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nëse ke prishur pyllin ,ke dëmtuar shëndetin tënd ! 2.Fëmija tregon të vërtetën sic është ! 3.Premtime shumë ,e punë pak ! 4.Ai që beson shpejtë,mashtrohet lehtë ! 5.Kush pëson mëson,kush mëson nuk pëson !




Komentet e fundit!

Emri: klevi
Email: klevisguraj@yahoo.com
Komenti:

Emri: denisa
Email: en.i@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: Klaidi
Email: Klaidi@yahoo.com
Komenti: Sh bkr si e ke trajtuar temen

Emri: vis
Email: ceras@live.com
Komenti: shum nice

Emri: bler
Email: ceras@live.com
Komenti: te lumt bravooo shum bukur DDD



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com