Data e postimit: 2018-02-12 18:31:09
Lexime: 2316
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Tema: Shume gabime
Autori: Xhuliana Prendi
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: 10
Qyteti: LEZHE
E-mail: Xhulianaprendi11@gmail.com


Shume gabime



Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jane mashtru

S'kam mujt me fol
E skom mujt me pa
Nuk e di me mu qa asht tu nodh
Se shume gabime kam ba

Zemra jem ma spunon
Syt kan flejt
Shpirti po gabon
ty aa tu tdesht

Se ma spo muj
Spo guxoj me tshkruj
Thumi krejt qka ki
Meshir per mu mos kij

Shume po du me tshkru
Po mdoket se kom mu penu
Se cdo gja e jona asht tu shkatrru

Vepra te ngjashme
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Ajo
N'fakt ... Femna pasqyron madheshtine e krijimit ajo asht parajsa e toks Asht drit , shpirt , dashni , Asht jet , se jet jep Po ajo per t'cilen flas un Asht nji thesar, t'gjesh si at sot Asht sikur t'kerkosh gjilpanen n'kasht kot te lodhesh...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Ela Ela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I Them Vetes"
I them vetes si ka mundesi te jesh kaq e zgjuar Nuk e di si do t'ia beja po te mos te te kisha shoqe Je si nje moter e dyte per mua, Me ndimon dhe me keshillon se here dua! Te kam ngjare shume ty, Si ne tipare,si ne zgjuarsi kurre s'e mendoja se d...
Autori: ed.el · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: mendimet
Mendimet Kur shikoj diellin ia shof errsinen Kur shikoj hanen ia ndjej rrezet e zjarrta Kur shikoj yjet ne nje nat te qete Numeroj njerzit idjot E kur nata asht e zymte Veshtire se mund t'i dalloj ato dreq yjesh ngjitem e fluturoj nen heshtjen ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Rrefenja · Tema: Vrasje Nga Policia Dt 14 Dhjetor 2020
Ëh o polic tkom dit si njeri T'mir po na dole krejt Katil çpo ndodh nkyt Shyqpni qysh po ja vritke Policia n'der t'shpis fmin Ky nuk asht shtet kur gjakun Po na pin ngrije koken lart Bro ty mos ta nin për ni Munges maske trupin qysh Po ja...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Saimir Balaj · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nuk na duhesh më
Nuk na duhesh me Nena na kthehej nga puna Perdite buze e gaz Por sot dikush ia kishte mbyllur Buzeqeshjen ne kafaz Pse u ktheve nënë kaq heret Mos te ka ndodhur gje Heshti nena heshtem ne Ne dhom nuk ndihej ze Babi here...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com