Data e postimit: 2015-05-28 09:43:45
Lexime: 4007
Big Brother Albania
Lloji: Pershkrim
Tema: Edicioni i 8
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com


Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje publik shume i gjere dhe ndiqet 24 ore ne 24.Normal per ato qe jane ne pune dhe nuk kane mundesi t'a ndjekin kane mundesine t'a shohin ne permbledhjen ditore ne Top Channel ne 18:30.Edhe kete vit Big Brother na ka njohur me karaktere te reja,me debate te shumta,na ka prezantuar me personazhe te shumte dhe e gjitha vetem per"PARA DHE PUSHTET".Nje njeri eshte shume i afte te beje cdo gje per para dhe pushtet por ka edhe nga ato personazhe qe paraja dhe pushteti nuk i ndryshon dhe mbeten po te njejtet.Aktualisht Ne shtepine E Big Brother ka 8 konkurente por ne fund do te kete vetem nje fitues.Fituesi do te marre shumen e 100 milion lekeve.Cili do te jete fatlumi i ketyre parave?Eleonora,gruaja me e madhe ne shtepi,nene e dy femijeve me nje karakter dhe personalitet te forte,Alba,vajza 24-vjecare nga Tirana me koke te rruar dhe me tatuazh,nje vajze e sinqerte dhe besnike mendimeve te saj,Veseli,djali kosovar qe u perfshi shume shpejt ne nje lidhje dashurie,Tea,vajza nga Korca 22-vjecare qe edhe kjo e fundit u be pjese e nje telenovle me te reje ne shtepi,Fatjoni,djali nga Skrapari,nje djale i vendosur dhe me vullnet te hekurt,Fabiani,nje djale me muskuj ku te preferuarit e tij jane kosi dhe filetoja e pules,Kristi ,djali nga Korca qe ka filluar te sfidoje dhe te provokoje shumicen e banoreve dhe te trazoje gjakrat apo Xhensila,topmodelja nga Pogradeci,qe edhte bere pjese e nje lidhje dashurie dhe po e shijon kete ne maksimum.Duhet te presim edhe 3 jave per te zbuluar Fituesin e ketij edicioni.Por nje gje eshte e sigurt.Njeri do te jete Fituesi dhe do te gezohet shume jo vetem prej parave qe do te marre por do te kete edhe nje kujtim shume te bukur si nje nga eksperiencat me te paharrueshme aty brenda.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Marsela Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese per autizmin
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur o...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Detyrat e nje Regjizori
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per t...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe: "Enderr" Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen tim...




Komentet e fundit!

Emri: 2
Email: kalajala@yahoo.com
Komenti:

Emri: 2
Email: kalajala@yahoo.com
Komenti: 2

Emri: alba
Email: albahaha@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur pershkrimi!!! Urime!!! Sigurisht qe do te fitoje Alba.

Emri: Enada Hoxha
Email: enafahocha32@gmail.com
Komenti: Shume i bukur ky pershkrim! Alba Fituesja e ketij edicioni!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com