Data e postimit: 2018-02-19 20:20:34
Lexime: 9537
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nata
Autori: Klea Konci
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: kleakonci@gmail.com


Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim deshira. Ashtu egoiste sicjemi ne njerezit. Edhe ne fund te jetes aq te gjate te nje ylli ne mendojme per deshirat tona. E qete bie nata mbi qytetin tim...
E zhurmshme eshte mbremja ne shtepine time. Ne dhomen e ndenjes degjohen te qeshura. Zerat qe e mbysin zerin monoton te prezantueseve te lajmeve. Te gjithe nxitojne te tregojne dicka me shume nga dita e tyre. Ardhja e mbremjes i nxit te bejne rrefimet e dites. Perseri ne qiell asgje nuk pipetin. E qete bie mbremia si pelhure e erret e zymte.
Por une e dua mbremjen. Nje gershetim i persosur i drites se shpirtit me erresirren e nates,iI te qeshures se zemrave te njerezve me qetesine e qiellit, i vdekjes se yjeve me ngjalljen e deshirave. E tille eshte jeta, si nje mbremje e qete qe fsheh kaq shume zhurme ne gjirin e saj.
Ne qytetin tim ra nata... ne dritare fiken dritat nje e nga nje. Edhe une po e fik driten. Po e le heahtjen te mbuloje dhomen time sic mbuloi qiellin. Po e le driten te vije nga xhamat e ftohte ne mengjes. Une do te zgjohem njeheresh me qiellin. Ashtu si te gjithe ne. Dhe do te presim per nje tjeter mbremje per te treguar historite tona. Naten e mire hene!

Vepra te ngjashme
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mbremja
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhapet Hena dhe yjet lozin valle. Cdo gje duket kaq e qete Asnje hap nuk ndihet ne Toke Cdo gje ka zene vendin e vet Valle kur do te agoje? Kur do te ...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Albi Zemani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka. Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derd...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nata
Nata me erresiren e saj na mbulon yjet ne qiell dalin dhe henen e shikojme jashte kam frike te dal por brenda s'mund te rri ...
Autori: BRISILDA KARANXHA · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
NATA ME ERRESIREN E SAJ NA MBULON YJET NE QIELL DALIN DHE HENEN E SHIKOJME JASHTE KAM FRIKE TE DAL POR BRENDA S'MUND TE RRI SE HENA EDHE YJET ME KANE BERE MAGJI.
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...




Komentet e fundit!

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Sh bukur bravoooo

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Më pëlqen shumë pa masë,twisting ju lumtë bravoooooo

Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: flmm

Emri: kristiana karaj
Email: annadiy21@gmail.com
Komenti: bejm krenar kushtrimin mi goc!! shum bukur kle!!!!!

Emri: Barbara Pervizi
Email: Pinterestb0@gmail.com
Komenti: SHm Bkr kle



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com