Data e postimit: 2013-03-08 14:17:35
Lexime: 17576
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbremja
Autori: Anonim
Shkolla: Astrit Bytyqi
Klasa: 8
Qyteti: Ferizaj
E-mail: aniisaa.15@hotmail.fr


Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. Nuk kishte njeri,sikur ishin zhdukur te gjith.Veshtroja me kujdes ate heshtje te quditshme.Pernjeher nje ndjenje kaploi trupin tim.Nje ndjenje se kjo mbremje nuk do te perfundonte asnjeher.Ate nate hena dhe yjet shenderisnin aq shume dhe sikur flisnin me ate heshtje e i thoni te mos largohej.Vazhdoi keshtu nje nate gjate me nje heshtje te fort e te quditshme....

Vepra te ngjashme
Autori: angela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mbremja
eshte heshtje.asgje nuk degjohet.hena bashke me yjet duket sikur vezhgojne te gjith boten.natyra duket sikur ka rene ne qetesi dhe nuk e tregon me bukurine qe ka.lulet e shumellojshme kam mbullur petlat .vendi tani me eshte mbuluar nga nje ngjyr e erret.k...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Joana goxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Karma
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten . Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujti...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje romance e ndare me dysh
Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena u struk ne erresiren e asaj dhimbjeje te heshtur.Ate nate, loti lozi neper faqet e mia dhe u fundos ne pellgun e zi te vrerit.Ate nate,zemra u flak tutje e...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...




Komentet e fundit!

Emri: lll
Email: aaaaaaa6br@gmail.com
Komenti:

Emri: Xhesi
Email: Xhesi@yahoo.com
Komenti: Shume shume e bukur

Emri: ola
Email: ola@hotmail. com
Komenti: shum mure bukur

Emri: ffff
Email: ff@live.com
Komenti: pse ne qe sdim matematik skemi te drejt te komentojm ?

Emri: drita
Email: dria_lina@live.com
Komenti:

Emri: edita
Email: edita-bajarami@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: flaogert
Email: flaogertsyla@gmail.com
Komenti: poezi e bukur

Emri: Bledi
Email: Aniisa.15@hotmail.fr
Komenti: Nje poezi shume e bukur

Emri: burgju
Email: burgju_t@hotmail.com
Komenti: e mir amo shkruje njo tjeter qe osht fshati ne mbrembje jo ne qetsi po pak me ma gjalleri

Emri: anonim
Email: aniisaa.15@hotmail.fr
Komenti: Me falni per gabimin ne fun eshte vazhdoi keshtu nje nate e gjate me nje heshtje te fort e te quditshme jo te fuqishme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com