Data e postimit: 2016-04-04 21:44:04
Lexime: 10717
“MERR SYTE E MI DHE SHIKOJE!”
Lloji: Ese pershkruese
Tema: “MERR SYTE E MI DHE SHIKOJE!”
Autori: Iva Bezhani
Shkolla: Anastas Cakalli
Klasa: XI
Qyteti: Kuqan,Elbasan
E-mail: ivabezhani98@gmail.com


Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje njeri qe e konsiderojne gjysmen e vetes . Por une do preferoja ti rendisja fjalet e mija ne menyre te rregullt ndoshta edhe nen tingujt e ndonje simfonie magjepsese boterore si ato te muzikes klasike per ti shplurosur deri te pafundesi ndjenjat e mia. Do tpreferoja qe te flisja per te dashurin tim dhe pastaj ti thoja botes merri syte e mi dhe shihe .Ndoshta eshte edhe e veshtire per te folur per te sepse ne menyren qe e veshtroj une e qeshur , melankolike dhe e dehur , nuk mund ta shikoj njeri . E shoh ne kendveshtrimin qe e kam pare heren e pare , me te njejten skuqje e me te njejten adrenaline te papershkrueshme me fjale, kur ndihesha sikur fluturoja ne parajse kur syte e tij me shihnin plot jete . Ndoshta do tju duket absurde po ta mburr e po ta lavderoj do tthonit te gjithe qe un po e ngre ne qiell thua si te ishte mbret apo princ . Por per mua esht princi im esht mbreti ose krahasojeni me cte doni nga kto epitetet madheshtore . Do tju lutesha te mos lodheni nga keto zgjatjet ne pershkrime, por cte bej nuk kane fund . Ne syte e mi ai ka edhe pamjen e nje zoterie e nje mashkulli,por njekohesisht edhe nje djali adoleshent aventurier . Ky esht miksimi me i bukur i dy jeteve qe perputhen ne te gjithe qenien e tij nga koka te kembet .Kur e shoh cdo dit per te disaten here veshtroj ciltersine ne syte e tij qe me duken si det i pafundem lumturie . Por ju mund te thoni qe nuk esht i bukur si ndonje aktor filmash apo modeli ? Nuk perben problem perderisa memika e tij e fytyres eshte e skalitur ne mendjen time 24 ore te dites dhe esht mbi te gjitha ne bukurite e botes .
Besoj se ju lodha po te pakten ja vlen qe disa caste tja kushtojme njeriut tone te zemres , fundja vet e kerkuat ta dinin dhe ne mos me besoni merrini syte e mi dhe shikojeni njehere . Me besoni nuk do zhgenjeheni nga asnje presje nga c'fola . Me besoni do te ndiheshit TRE METRA MBI QIELL .

Vepra te ngjashme
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: uji si perberes kryesor ne trupat njerezore
cfar do te ishim ne pa uje ?? nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje moment dhe mendo. a do te kishim valle nje jete pa praninen e ujit ? Lindim te mbuluar deri ne 90% me uje dhe shoqerohemi gjat gjithe jetes tone me te si nje p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese filozofike · Tema: Heshtja
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendime...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nje i verber
Ai ka nje jete nje jete si te gjithe ne por ne syte e tij shfaqen gjithmone re Bashke me panikun ecen neper trotuar koken ngre nga qielli me syte duke qare. Nje bastun prej druri gjithmone e shoqeron behet syte e tij gjithcka i tregon Je...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com