Data e postimit: 2015-09-27 20:11:20
Lexime: 22507
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shiu
Autori: a.b
Shkolla: a.b
Klasa: 9
Qyteti: mitrovice
E-mail: a.b@hotmail.com


Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen time por problemi ishte shiu...U deshperova humba krejt shpresat asgje nuk beja gati,lotet po me rrjedhnin neper faqe pasi qe kete dite e prisja me padurim...Nga qe i humba te gjitha shpresat qendroja e mbyllur ne dhomen time, dikur me shkuan te nje liber te cilen e kisha lene per ta lexuar kur te kthesha nga shetitja por masi qe nuk shkova ne shetitije vendosa ta lexoja...Filloi te me pelqente...Hyra ne endrrat e libres...Papritmas dikush trokiti ne dere,dola me vrape te shikoja se kush ishte ,ishte shoqja ime e cila kishte veshur rroba te bukura ,te shkurta dhe po mbante ne dore nje qante...Me pyeti nuk je bere gati ende apo nuk do te vish?Une mbeta e hutuar veshtrova e habitur natyren djelli po nxente madje ishte bere shume nxete ...Iu pergjigja me fal nuk e dija qe shiu ka mbaruar dhe qe shetitja nuk eshte anuluar...Ajo me buzeqeshi dhe me tha ska problem eshte ende heret shko beju gati une te pres ketu pasi qe shiu pa perfunduar...U gezova shume dhe shpejte u bera gati ...Nena me dha edhe ca ushqime me vete ,e perqafova nenen dhe u nisa me shoqen...Kur mberrijtum ne stacionin e autobuseve takova tere kelasen te gjithe ishin te lumtur qe shiu kishte maburuar dhe qe po shkonim ne shetije ...Ne autobus te gjithe tregonin se si ishin deshperuar e kete bera edhe une iu tregova se nga dehspirimi i teper po lexoja dhe aq qe shikova se shiu kishte mbaruar madje nuk e kisha degjuar as telfonin qe me kishte lajmeruar kujdestarja se shtitja nuk u anulua por sido qofte keto skan me rendesi..Tash ne po shkojme dhe shpresoj se do te kenaqemi...Vizituam shume gjera dhe u kenaqum...Kur u kthva ne shtepi ishte vone mirpo gjumi nuk me merrte duke e menduar se si kaluam aq bukur...Librin e kisha lexuar nuk dija qe te beja ndjeja lodhje dhe dikur me kishte zene gjumi.....

Vepra te ngjashme
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: shiu
Nje nate po binte shi ishte ftohte pa kufi nuk kishte drita po pellcisja nga frika po ja shiu pushoi dhe gjithecka mbaroi!
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Hartim · Tema: SHiu
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me l...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...




Komentet e fundit!

Emri: Eleni
Email: Eleni1990@yahoo.com
Komenti: Doja të nënvizoj emrat abstrakte dhe emrat konkretë

Emri: hvjhj
Email: jrfyk@gmail.com
Komenti: ta kishe bo pak me keq se e kupton zysha qe e kam marr nga interneti

Emri: eriole
Email: erioleedi@gmail.com
Komenti: Keq

Emri: klara
Email: mirelaklara@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur edhe une ndonjehere qaj dhe merzitem kur koha eshte me shi ke te drejte e ke bere shum bukur pershkrimin..

Emri: anduena
Email: anjeza_elza_@live.com
Komenti: Shum shum bukur edhe eshte e vertrat SE njeriu ndonjeher zgjohet me zhurmen e shiut

Emri: eleni
Email: eleni1990@yahoo.com
Komenti: Do doja te me shkruanit nje ese pershkruese per dimrin , faliminderit.

Emri: Kelima
Email: kelimakotarja6@gmail.com
Komenti: Nice one bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com