Data e postimit: 2017-01-17 20:22:45
Lexime: 29273
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
Autori: Korab Bajqinca
Shkolla: Zejnel Salihu
Klasa: 5/2
Qyteti: Bardh i Madh
E-mail: KorabB@hotmail.com


U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,unë u gëzova shumë kur pashë borën.Të gjithë fëmijët janë gëzuar,sepse luajmë me topa bore,ndërtojme njeri prej bore e shumë gjëra të tjera.Bora shkëlqente shumë,unë dola të luajë me borë dhe me topa bore sepse dimri ka shumë gjëra të veçanta.

Vepra te ngjashme
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...
Autori: Arlind · Lloji: Poezi kolone · Tema: Dua te vije pranvera
Bora qe ra sivjet, nuk e ka si dikur bardhesine Eshte e ftohte porsi akull Nuk e sjell lumturine Gezimin qe femijet kishin kur binte bore Më nuk e kanë,se sa dalin te lozin rrijne mbyllur me ipad neper dore! Faqet nuk iu skuqen si dred...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...




Komentet e fundit!

Emri: Tu qifte nena
Email: karipidhi123@gmail.com
Komenti: super

Emri: HVFHVH
Email: shqiptashqiptar99@gmail.com
Komenti: Me ndihmoi te beja detyrat

Emri: Hamzi
Email: Hanzi@gemail.com
Komenti: Shum bukur tema e dimrit.

Emri: Sa_diku
Email: sadik_sadik@sadistically.org
Komenti: Kot. S'dine shqiptaret fare.

Emri: korab bajqinca
Email: KorabB@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: firoda
Email: fiordakelmendi@hotmail.com
Komenti: teper mir aa te luumt

Emri: firoda
Email: fiordakelmendi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: florent
Email: lent_kosova@hotmail.com
Komenti: shum e fort

Emri: Alma Ramqaj
Email: alma.ramqaj@hotmail.com
Komenti:

Emri: Korab Bajqinca
Email: KorabB@hotmail.com
Komenti: Unë jam autori i kësaj eseje këtë ese e shkruva sepse tani kur e publikova unë është stina e dimrit unë poashtu do e botoj një libër brenda një muaj e gjysmë,titull nuk i kam lënë akoma por kur të vendos do e shkruaj edhe mund ta bleni si një lektyrë ose liber.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com