Data e postimit: 2019-01-05 15:22:02
Lexime: 2992
"Sa shum"
Lloji: Ese filozofike
Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
Autori: Hajdar Bafti
Shkolla: Ramazan Jangozi
Klasa: 9B
Qyteti: Fush Thumanë
E-mail: Hajdarbafti@gmail.com


......"Sa shum"........

Nashta disa njerz,
më kon ,harru...Sa
shum të mira , i
pata bo...E tash

thikën ,mbas krahve,
ma kon vu...Se di a
thu nashta un që,
aq shum i pata  ,

respektu athu...E
kom meritu me ,
më ofendu...Në
vënd që të më,

qëndronin pran...
Zhgënjim më,
kon dhuru...Tash
spo di as se kuj,

me i besu...Jeta,
qënka krejt, me
sfida u dashka,
përjetu çdo gjo,

që zoti e ,ka kriju...
Duhet shum, për
me duru...E jo çdo
kuj kritikime me,

i dhuru...Disa,
njerzve ,shum
her çdo ,sen
ja kom ,toleru...

Sa shum njerz
kon dasht mem,
poshtru...Nashta
un gjithmon i ,

njëjt kom ,qëndru...
Se ato që ndryshojn,
e kon të vështir për,
me mbijetu...Sa shum

koh po kalon, e
ka kalu...Tash
ësht çasti një,
lamtumir të,

shkuarës me i,
dhuru...E çka të
vjen përpara ,
me jetu...!

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeto dhe mos u dorzo"
"Qëndro" Kqyri nalt , ret e shqiptart n qiell përdit , lusim zot me na dhën , pak diell.Shpirti npaq a kon tu ju shku , ska mo parajs, e më vështir ësht me jetu.Drit i'u ka bë shpirti e gjithmon do ju kujtoj , sa t'kem jet ,nÃ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Arritjet e tua"
......"Beso~Guxo"..... Sa her, po mendo, qe, po gabo... Fati po luan me, ty kshtu që mos, u dorëzo...Sfido edhe lufto për, çdo gjo, që të tako!.. Në rrugën e drejt, qëndro...E asnjëher nga ajo, mos u largo.. Me marr rrugën më,...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com