Data e postimit: 2020-05-06 14:56:00
Lexime: 12086
Pershkrimi i nje njeriu
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Dua Lipa
Autori: Elsika Murrizi
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: elsikamurrizi16@gmail.com


Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli.
Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . Tipar dallues eshte vetulla e trashe dhe zeri i bute. Buze te formuara dhe te plota. Trupi i holle.
Vishet me stil.Pelqen dhe vesh markat si:Channel,balenciaga,Versace etj. Veshjet e saj tregojne shume per karakterit e Duas.
Ajo eshte e sjellshme , e ndjeshme, e dashur dhe shume e qeshur . Mesimi i jete se saj eshte : te pranoje kufizimet natyrore te botes dhe te shijoje jeten me plotesishte.
Ka lindur me 22 Gusht 1995 ne Londer, Angli. Ajo u be e njohur me disa kenget e saj si "One Kiss" , "Hotter Than Hell" , "New Rules" dhe per albumin e saj debutues Dua Lipa (2017) . Se fundmi ajo ka nxjerre albumin e saj "Future Nostalgia" qe permban 11 kenge. ky rezltoi nje album shume i suksesshem per te. Qendroi per jave te tera ne Top Chartet Boterore ne venin e Pare. Ajo eshte e lidhur me Anwar Hadid , nje model amerikan . Eshte shenja e Luanit ne horoskop. Ajo ka enderruar te aktroje ne skene dhe ka stdiuar ne "Shkollen e teatrit te Rinj Sylvia" ne Londer. Ajo e filloi karrieren e saj si modele dhe tani eshte nje nder kengetaret me te mira te popit ne bote. Sipas nje reviste ne Londer , Dua se shpejti mund te marre titullin si "Mbreteresha e Popit".

Vepra te ngjashme
Autori: Edi Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushime
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Kemi udhetuar 3ore ka qene nje udhetim shume i mir. Ne Londer kishte shume turist qe shkojn qe ta vizitojn sepse esht nje vend shum imir sepse ka vende shume...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Dua Lipa
Kronike Roze Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më herët albumin me shpresën t’ju sjell pak lumturi Dua Lipa shpërtheu në lot ndërsa njoftoi ndryshime në turneun dhe albumin e saj të ardhshëm...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: xhejmon korca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoku im
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri. Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i qeshur. Ai ka floke te zinj dhe une kafe.Eri ka sy te zinj dhe une sy kafe. Une jam i shkathet kur vrapoj, Eri eshte pak ingathet kur vrapon.
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com