Data e postimit: 2020-04-13 11:59:27
Lexime: 5023
Pizazhi (metafora dhe epiteti metaforik )
Lloji: Pershkrim
Tema: Natyra
Autori: Naxhije Lime
Shkolla: Gjimnazi "Adem Vrapi "
Klasa: X-D
Qyteti: ROSKOVEC
E-mail: naxhijelime@gmail.com


Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...?
E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje dhe qe talon shkembinjt me dallget e tij , mendoj per naturen , per bukurit , per lumturine qe mbizoterone .
Rete fluturojne me dallendyshet qe vijne nga ngrohja e kohes , me lulet qe fillojne te celin , me barin qe kendon dhe me pemet qe buzeqeshim .
Keto dite na kanebere ta duam me shume naturen . Jane dite te veshtira ,por e kane nje qellim te na tregojne se natura jo vetem qe frymon , por jeton sebashku me ne . Kemi kuptuar se nuk eshte gjithcka vetem puna , rutina e perditshme dhe ajo qe na ka menduar me te tertet nuk ishte koha , por natura dhe vetvetja
Faleminderit 🤗🤗

Vepra te ngjashme
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: VJOLLCA · Lloji: Poezi lirike · Tema: POEZI
Pranvera Natura u zgjua Bari u gjelberua Shume uj i paster Po kalon ne krua. Sa bukur nje zog I vogel kendon Natyra u zgjua Njerezit lajmeron.
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Xhoana Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit , nje dashuri e madhe !!!
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, ...
Autori: Amarildo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit, dashuria me e madhe.
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, S...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com