Data e postimit: 2015-12-14 19:14:10
Lexime: 65833
Vendlindja Ime Kosova !
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Autori: Amra Osmani
Shkolla: "Meto Bajraktari"
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina
E-mail: amra-oliks@live.com


Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e bukur ... Jeta ime shtrihet nene brigjet e ketij vendi ,,, atu ku toka ka mbuluar me dhe jeten time,shoket , shoqet familjen ...Vendlindja eee nje vende ku une pash rrezet e para te diellit, qdo njeri mrekullohet nga bukurit e vendeve te tjera por asnjehere nuk eshte verbuar aq shum saqe te harroj te vendlindjes se vete...Duajeni vendlinjen tuaj keni dashuri te flakte per te duajeni eshte pjesa me e rendesishme ne kete jete !! Thjeshte "A ka me te embel se vendi im ?!!

Vepra te ngjashme
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: vendi
shqiperia eshte vendi ku linda dhe do vdes ku jetova me nder dhe shprej vendi im i dashur ty te dua shume Tek ty mesova te flas te hell hapat e pare te shkruaj te lexoj te kujtoj dhe harroj Ty te dua shume sepse jam rritur tek ti ...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë t...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vendlindja"
....."Lamtumir vendi im"...... Nga një nën un, u linda...Në një vënd, un jetova.. E aty u rrita,me kalimin,e kohës! Më sfidoi jeta: Me shum ,sfida.. Kur isha i ,vogël. Asgjë ,nuk dija. Pas disa, kohësh: Kuptova, që gjëja, M...
Autori: Kleo shutina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Sa i bukur vendi im ta dëgjoj zërin e bilbilit atje ku ështe gjaku im ti marr erë trëndafilit. Ta shikoj vendin tim që në zemër unë e mbaj dhe plot me mallëngjim atë e kujtoj. I mirë e i shtrenjë ai ështe vendi im un...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...




Komentet e fundit!

Emri: ardion
Email: ardi_oni@outlook.com
Komenti: bukur

Emri: Amra jashari
Email: Amra-oliks@live. Com
Komenti: Shume bukur shum per vendlindjen vendlindja eshte atdheu yne vendi yne bravo te lumt amra osman ne cilen kl je

Emri: Amra jashari
Email: Amra-olikis@live. Com
Komenti: Shume e bukur shum per vendlindjen mua me pelqeu ju lumt

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shum shum e bukur kjo ese shummm 💖💖💖❤️

Emri: aadssda
Email: lhbu@gmail.com
Komenti:

Emri: zinur mihane
Email: lockushi-jem@live.com
Komenti: te lumt dora e perktheva ne gjuhen maqedone dhe mora noten 5

Emri: besmir jashari
Email: besi.risi@live.com
Komenti: ESE e bukur

Emri: Ariot Zeneli
Email: ariot-zeneli@hotmail.com
Komenti: Shum Ese e Bukur Ju Lumtë

Emri: gentiana
Email: genta_cali@outlook.com
Komenti: Shumë bukurr ju lumt dora

Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: ju thaft dora atij/asaj qe e shtyp dislike


Emri: Besjana Rexhepi
Email: besjana.rexhepi.3@hotmail.com
Komenti:

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: si ju duket mund te komentoni edhe negativisht ato i kam edhe keshilla mund ti marr persiper .Si ju duket ?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com