Data e postimit: 2013-12-13 17:15:18
Lexime: 121029
‎"TE GABOSH ESHTE NJEREZORE ,TE FALESH ESHTE HYJNORE""
Lloji: Ese argumentuese
Tema: falja dhe gabimi
Autori: ezra
Shkolla: europa
Klasa: 9b
Qyteti: elbasan
E-mail: bejbigerl@hotmail.it


-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie ndermend qe keto pyetje egzistojne.Por çfar eshte njeriu?A eshte e mundur qe te gaboj?A jane njerzit te gjithe njesoj?A dine te gjithe ta kuptojne gabimin dhe te kerkojne falje.Aka njerez qe dine te falin?Pra te gjtha keto pyetje duan nje pergjigje.-Te gjithe njerzit nuk jane njesoj,te gjithe quhemi njerez,jemi qenie te gjalla por ndryshojme shume nga njeri tjetri.Njerzit ndryshojne ne mendimet e tyre,ne mentalitet,ne sjellje,ne veprime,ne gjuhe,ne moshe e te tjera,ka njerez qe genjejne qe mashtrojne qe ndertojne gjithe jeten e tyre mbi mashtrime mbi intriga, dhe vese te tjera.Por ka dhe njerez te drejte te sjellshem te arsimuar.Por nuk duhet haruar qe te gjithe jemi qenie njerezore,dhe te gjithe gabojme,si femija i vogel dhe i pafajshem qe ben gabime duke thyer ndonje loder ose ndonje xham dhe me zerin e tij te bute dhe me lotet qe i rjedhin neper fytyren e vogel kerkon falje.Keshtu gabon dhe adoleshenti,dhe te riturit ne punen e tyre,ose ne jeten e perditshme.Pra te gjithe gabojme kush me shume e kush me pak.Njeriu gabon sepse disa gjera i ben pa i menduar ose disa te tjera nuk i mendon mire.Pra te gabosh eshte njerezore,pothuajse te gjithe kerkojme falje.Dikush me fjale dikush qe ndopak i turpshem duke dhuruar nje buqet me lule ose diçka simbolike.-Por a e egziston falja,a dine njerzit te falin? Ka shume njerez te cilet nuk ia dine kuptimin kesaj fjale hyjnore dhe kjo gje ka shpen qe te humben jete njerzish,por qe ruga me e arsyeshme mund te ishte falja...!

Vepra te ngjashme
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...




Komentet e fundit!

Emri: id.a.a.de.rm.a@gmail.com
Email: id.aa.d.er.ma@gmail.com
Komenti: Hello. And Bye.

Emri: mcc.leen.l.u.ra.y0@gmail.com
Email: mccl.e.e.nl.ur.ay0@gmail.com
Komenti: Hello. And Bye.

Emri: padalexivan@gmail.com
Email: padalexivan@gmail.com
Komenti:

Emri: rusforumsv.se@gmail.com
Email: rusforumsv.se@gmail.com
Komenti:

Emri: astarhanovarsen@gmail.com
Email: astarhanovarsen@gmail.com
Komenti:

Emri: yourmail@gmail.com
Email: yourmail@gmail.com
Komenti: Hello. And Bye.

Emri: steve.miller.78@inbox.ru
Email: steve.miller.78@inbox.ru
Komenti:

Emri: no-reply@apistudio.ru
Email: no-reply@apistudio.ru
Komenti:

Emri: davenport.67@inbox.ru
Email: admin@intim-x.com
Komenti: 9163755809

Emri: ma.rinaiusupova068395@gmail.com
Email: mar.inaiusupova.068395@gmail.com
Komenti:


Emri: Francescavom@meet-free.club
Email: Azaleavom@meet-free.club
Komenti: Hello to all In this baffling time, I love you all Esteem your one's nearest and friends

Emri: deutchcasino@gmail.com
Email: deutchcasino@gmail.com
Komenti: nsr slotcar tuning tipps , casino risiko kostenlos - casino roulette spielen : buffet und casino gutschein .

Emri: casinodeutch@gmail.com
Email: casinodeutch@gmail.com
Komenti: spielautomaten im kiosk aufstellen , crazy chameleons automatenspiele - geld zurГјck bekommen online casino : 100 freispiele tipico .

Emri: knfc.ru@list.ru
Email: knfc.ru@list.ru
Komenti:

Emri: adjub@medotc.com
Email: adjub@medotc.com
Komenti: fktrpr94f

Emri: knfc.ru@list.ru
Email: knfc.ru@list.ru
Komenti:

Emri: yourmail@gmail.com
Email: yourmail@gmail.com
Komenti: Hello. And Bye.

Emri: Bebushja
Email: blablabla@hotmail.com
Komenti: Eseja nk ka lidhje me temen...duhet te jesh me e qarte 😒😒

Emri: Lumena Velkaj
Email: lumenavelkaj@gmail.com
Komenti: edhe une jam nje nxenese e klases se 9 dhe kete vit kam bere nje ese te tille ...te them te drejten jo per tu mburrur por arrita te bej nje ese te shjeqlyer ...pike se pari eseja jote nuk kishte nje linje logjike... e dyta pyetjet qe ti ke ushturuar vete vetiu nuk mund te marresh pergjigje dhe pastaj ato pyetje bien ne kundershtim me jeten reale te njerezve ...pastaj pjesa tjeter ishte ok vetem se duhet ta shtjelloje me shume ...

Emri: pidi i mmam
Email: blablabla@hotmail.com
Komenti: Bich ska lidhje


Emri: Emiljo
Email: emiljo.24roci@yahoo.com
Komenti: ca eshte kjo mute eseje 💩💩💩

Emri: aimeate
Email: sebashku@hotmail.al
Komenti: ketyre pyetjeve duhet tu pergjigjemi ajo jan pjese e esese ?

Emri: idaaaaaaaaa
Email: ida@hotmail.it
Komenti: cesht kjo ese me kaq pyetje te shpifura

Emri: ines
Email: ines@hotmail.it
Komenti: shume e shpifur si ese s'me pelqen hic fare :p

Emri: jana
Email: momoeshtivogel@hotmail.com
Komenti: eseja me shpifur qe kam par ndonjehere 4

Emri: lala
Email: www.irmaa34@hotmail.com
Komenti: YYYYYYY E SHPIFUR

Emri: hi
Email: www.irmaa34@hotmail.com
Komenti: shum e shpifur. keshte me shume pyetje. ca eseje eshte kjo??? pr mua vleresohesh me noten 5

Emri: lalala
Email: eneamuca1@hotmail.com
Komenti: mos kopjoni kaq shum o njerz

Emri: denis
Email: momoeshte@yahoo.com
Komenti: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: idnis
Email: idnis_muca@lve.com
Komenti:


Emri: ebu
Email: aeri@hotmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: alma
Email: alma@yahoo.com
Komenti: Ska me kot thenks

Emri: Aldo
Email: Aldooa@gmail.com
Komenti: Goxha e mire si tekst por dueshe edhe pak me shume argument

Emri: Alban beka
Email: albibeka1234@gmail.cim
Komenti: Shum bukur

Emri: xheni
Email: xheni@hotmail.com
Komenti: shume bukur te lumte

Emri: Armonda
Email: armonda-monda@outlook.com
Komenti: Edhe pse kishte shum pytjee kishte nje permbajtje te mir #Great

Emri: Saida e Mamit
Email: Saida e Mamit@hotmail.com
Komenti: Tungjatjeta............... Ese argumentuese, po ashtu edhe shumë interesante ju falënderoj të gjithëve

Emri: Drita e diellit
Email: drita@email.com
Komenti: Kam mbetur e mahnitur jazakunish ju falënderoj

Emri: Ersad eli
Email: Eli@hotmail.it
Komenti: Very good. Faleminderit

Emri: Ragni
Email: sadna@hotmail.it
Komenti: Tregim i lezetshëm....... 12345678910..........ju lutem shtoni sa ma shume komente të lezetshme sepse e meritojnë....., drekën e mirë dhe faleminderit vërtetë për të gjitha


Emri: Elizabeta
Email: Elizabeta@hotmail.com
Komenti: Me ka pëlqyer...... me një fjalë ASPAK sepse nuk ishte ese por ishin pyetje

Emri: Adelina, bendisa, estela hyneda arsida megi dona etj
Email: nikoleta@email.it
Komenti: Ne jemi duke e lexuar dhe na pëlqen shumë të gjithave. Dhe në fund ju themi bajbaj

Emri: Denaida
Email: Denaida@hotmail.com
Komenti: Grazias muqisimo

Emri: Bendisa Ftoni
Email: disa@hotmail.com
Komenti: Bravisima eres fenkju

Emri: Elif
Email: Elifi@email.it
Komenti: Shummmmmmmmmm bukur, por ma shum kishte pyetje

Emri: Seilla
Email: Seilla@hotmail.com
Komenti: Very good

Emri: isdaisa
Email: isaisa@email.com
Komenti: s kishe ndonje gje tjeter por vetem pyetje kujdessssssssssssss

Emri: Samet shpellzaj
Email: sametshpellzaj@hotmail.it
Komenti: Shummmmmmmmmmme bukur faleminderit

Emri: Samet shpellzaj
Email: sameti@hotmail. Com
Komenti: Me ndihmoi shumë. Shumë bukur faleminderit

Emri: Sabet
Email: sabeti@hotmail. Com
Komenti: Shummmmmmmmmmme faleminderit.


Emri: ww*)
Email: S@hotmail.com
Komenti: vetem pytje ke bo

Emri: jenny
Email: jennychearlison@hotmail.com
Komenti: you all are right im with those who didnt like it it sucks me. Whatever this is your idea and i dont have any right to judge you.

Emri: Ledi
Email: Ledi@gmail.com
Komenti: Shum kot nuk jeni permbajtur te tema

Emri: xhesi
Email: jessie!@gmaiil.com
Komenti: per medimin tim nuk eshte ndonje gje e bukur kot fare sepse falja eshte hujnore nuk eshte permendur fare

Emri: flogersa
Email: flogersa@outlook.it
Komenti: BRAVO

Emri: M@rio
Email: mario.gongo@yahoo.com
Komenti: sa kot

Emri: megi poci
Email: megi.poci@gmail.com
Komenti: pjesa "Te falesh eshte njerezore" nuk eshte perfshir shume dhe nuk esht pergjithsuar ne fund eseja

Emri: ledi
Email: LEDI@BARDHI.COM
Komenti: ska koment

Emri: ledi
Email: LEDI@BARDHI.COM
Komenti:

Emri: GERTA
Email: GERTA@YAHOO.COM
Komenti: /


Emri: gerta
Email: gerta@YAHOO.COM
Komenti:

Emri: mita
Email: mitaalisa@hotmail.com
Komenti: kot fare ma shpifi

Emri: dani alves
Email: dani.alves@gmail.com
Komenti: njish.No coment

Emri: paulo
Email: paulo_br1@yahoo.com
Komenti: bkr

Emri: leda
Email: leda loca@ live .com
Komenti: Nice

Emri: gabriela
Email: gabriela@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: cool fare shum bukur

Emri: adenaida
Email: adenaida @hotmail.com
Komenti: do doja te beja nje pyetje, kete teme e ke pasur detyre shtepie? KOT PO PYES SE E KAM PATUR EDHE UN...

Emri: meri
Email: merinagla@gmail.com
Komenti: bravoooooooooo

Emri: idnis
Email: idnis_muca@live.com
Komenti:


Emri: xhoi
Email: momoeshtivogel@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com