Data e postimit: 2015-01-31 11:14:07
Lexime: 9959
Deshirat tona
Lloji: Ese informuese
Tema: Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Autori: Kujtime kuqi
Shkolla: Lidhja e Prizerenit Deqan
Klasa: VI-4
Qyteti: Deqan
E-mail: kujtime_kuqi@hotmail.com


Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ardhem dua te behem gjykatese Qe ta mbroj vendin Tim.

Vepra te ngjashme
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena shqiperi
Moj nene Shqiperi une tek ty do te vij se une te ti ndjehem si zog kur krahet e mi i hap ne liri. Edhe pse jam ne kete gurbet te zi une shqipen do ta mbroj me krenari, kaq larg teje s`dua te rri do te kthehem te ti oj Shqiperi. Me mbaj ne kra...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Ky shi"
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndonjëherë…sikur … Fjalë që na rrethojnë, Këto zemra dinë veç këtë gjuhë, Na lejoni ti themi këto fjalë, Jemi fëmijë kemi ëndrra, Kemi...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: Leonita Berisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nënë
Nënë Fjalë më të ëmbël se kjo nuk ka Fjala “NËNË“ të bënë krenar Nga do që shkoj të mendoj Asnjëherë s‘të harroj Më mësove, më edukove Në çdo lotë më gëzove Nëna ime më e mira bë botë T‘mirat e kësaj bot...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: orgess · Lloji: Tekst argumentues · Tema: duhet te bindni prinderit tuaj per te shkuar me studime jashte shtetit
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali. TEZA-Ideja eshte shume e shkelqyer dhe kam ngelur e suprizuar. ARGUMENTET NE FAVOR TE TEZES-Atje do te fitoj pervoja te reja dhe do te kem mundesi per nje shkollim me te mire dhe sh...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...




Komentet e fundit!

Emri: Aurel Salla
Email: aureli-salla@live.com
Komenti: Jemi te gjithe qe kemi deshira. Deshira ime eshte te behem Futbollist.Kjo eshte deshira qe enderroja qe kur isha i vogel.Une nuk e di se cfare deshirash ke ju.Por deshirat jane gjeja me e mire dhe me e shendetshme per jeten e njeriut.Deshirat jane nje gje interesante qe i deshirojne njerezve

Emri: bardh
Email: bardhiosmanaj@gmail.com
Komenti: është shumë tekst i mirë

Emri: AleX07
Email: Alex.07@hotmail.com
Komenti: Dua te shikoj disa ese

Emri: xhesika kurti
Email: xhesika.kurti@hotmail.com
Komenti: shm bukur

Emri: qyti
Email: qyti-lleshi@hotmail.com
Komenti: Kujtimet jan te mijat dhe unë si harroj dhe ti ke ik nuk je ma pa mua qysh jetove Jen me adhurovae Shkolla:Sejdi klasa:V|



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com